    From: Poszukiwacz <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: AGD Franke
    Date: Thu, 10 Sep 2009 02:48:51 -0700 (PDT)

    On 10 Wrz, 10:19, Reseller <r...@o...pl> wrote:
    > Witam, czeka mnie wyposażenie mieszkania w sprzęt AGD.
    > Firmę Franke znam z kranów i zlewozmywaków, czy macie jakieś
    > doświadczenia z ich płytami ceramicznymi, piekarnikami, mikrofalówkami i
    > pozostałym sprzętem AGD?
    > Ceny w sklepach "zabijają" a mam możliwość za "dobre" pieniądze kupić
    > cały, oczywiście nowy sprzęt Franke.
    > Do tej pory moimi faworytami byli:
    > Lodówka: Bosch / Ariston
    > Pralka: Bosch / Ariston
    > Płyta ceramiczna: Whirlpool / Amica
    > Piekarnik: Whirlpool / Amica\
    > Mikrofalówka: Whirlpool
> [...]

    Ja również przymierzam się do kupna AGD. Początkowo wybór padł na
    Boscha, ale jeden ze sprzedawców uświadomił mnie, że Bosch po prostu
    jest drogi, że może lepiej kupić np. Siemensa. A jeżeli chodzi o
    konkrety, to zaproponował żebym:
    - pozostał przy piekanriku Boscha, bo jest dobry, co prawda drogi ale
    dobrze się prezentuje (a to akurat dla mnie ma znaczenie)
    - wybrał lodówkę Libhera
    - wybrał zmywarkę Siemensa, ew. Boscha ale jedną z tańszych, bo w
    zupełności wystarcza
    - płyta Beko lub Siemens (podzespoły i tak pochodzą od jednej firmy,
    nie pamiętam teraz nazwy... również w Bosch... nazwa podobno widoczna
    jest na każdej płycie)
    - okap: jeszcze nie ma propozycji zaminay, ale na pewno trzeba zwrócić
    uwagę na to, żeby był cichy
    - pralka: jak dla mnie tylko Candy, moi rodzice mają 20 lat, ja mam
    wsadzaną od góry 15 lat i nic się nie dzieje