  • 31. Data: 2016-06-22 15:30:59
    Temat: Re: Adam gdzie rezerwowales nocleg w Gruzji?
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 21.06.2016 16:40, MK wrote:
    > Maniek, leniu mentalny,
    > dlaczego nie napisałeś do Adama pw w tej sprawie?
    > Dlaczego Adamie nie odpowiedziałeś mu na priv?
    > To co obaj czynicie teraz to chamstwo najczystsze.
    > I nawet trudno napisać że to NTG.

    wielu i mnie takze temat interesuje - wiec dalej Panowie

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 32. Data: 2016-06-22 15:58:25
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 22.06.2016 o 07:51, Kris pisze:

    > Dałem szanse innym. Przynajmniej Ty czy niżej Zzet zaistnieliście na
    pl.misc.budowanie bo z tematów typowo budowlanych Was słabo kojarzę.

    Bo udzielam się rzadko i tylko w budowlanych, a Ty na razie chcesz
    odwrócić uwagę od własnego buractwa atakując mnie.

  • 33. Data: 2016-06-22 16:01:14
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 22.06.2016 o 14:56, dolniak pisze:
    > Miły Przyjacielu!
    >
    > Toto tutaj to nie jest duża grupa.Trzon to raptem parę osób.Ale dyskutujemy tu o
    wszystkim,jak normalni ludzie.
    > Więc, jeśli masz problem, chętnie pomożemy.Ale jeśli nie masz, to nie
    przeszkadzaj.Tak też pomożesz.

    Jak na razie przyczyniasz się do wzrostu bałaganu na grupie.
    A wystarczyłoby tylko też wyrazić swoją dezaprobatę do braku minimalnego
    wymogu dla takich tematów, czyli oznaczenia go NTG.
    Taki wątek w formie w jakiej powstał to kompletny brak szacunku do
    reszty grupowiczów. Niekoniecznie piszących.

  • 34. Data: 2016-06-22 16:31:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-22 o 16:01, MK pisze:

> [...]
    > Taki wątek w formie w jakiej powstał to kompletny brak szacunku do
    > reszty grupowiczów. Niekoniecznie piszących.

    Nie chce tu dyskutowac z oczywistymi sprawami. Ale skoro wywolujesz mnie
    do tablicy to uwazam, ze z tym kompletnym brakiem szacunku bo nie bylo
    NTG to troche jednak przesadzasz. Temat jest oczywisty nie zrozumiales?
    Masz na imie Adam? Wszedles tu zeby podzielic sie swoim stosunkiem do
    formy a nie musiales. Zmieni cos NTG?
    Mozesz mi zarzucac, ze nie na temat, co jednak wynika z obiektywnych
    powodow i dotyczy poruszanych niegdys tematow. Nie brales udzialu w
    dyskusji to i nie wiesz. Wiec niezgodne z netykieta - OK, jak uwielbiasz
    byc takim formalista, ale nie brak szacunku. Chyba, ze dla permanentnie
    pijacych z potencjalna mozliwoscia niezrozumienia tematu.

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2016-06-22 16:46:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 15:58:26 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > Bo udzielam się rzadko i tylko w budowlanych,
    Np w tym wątku "budowlanym";)
    >a Ty na razie chcesz
    > odwrócić uwagę od własnego buractwa atakując mnie.
    A co mam odwracać- wlazłeś tu pomimo tego że ewidentnie z tytułu wątku widać ze NTG(
    skoro tak lubisz te 3 literki)

  • 36. Data: 2016-06-22 17:11:15
    Od: "Zzet" <z...@w...pl>

    Maniek4 wrote:

    > Nikt normalny nie uzywa priv w grupach dyskusyjnych. Telefonow tez nie
    > podaja. Pomysl zanim z kultura wyskoczysz.
    >
    > TK

    Nikt Ci podawac nie każe, ale poprosić o adres e-mail lub telefon zawsze
    możesz.
    No tak ale u Ciebie i Twojego partner(ów)a kultury zero.
    Pa ;>

  • 37. Data: 2016-06-22 17:20:04
    Od: "Zzet" <z...@w...pl>

    MK wrote:

    > Jak miałeś świadomość niewłaściwości to dlaczego czekałeś?

    Daj sobie spokój z tym tępym Krisem, zawsze stosuj poniższą zasade:

  • 38. Data: 2016-06-22 17:31:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-06-22 o 16:01, MK pisze:

    > Taki wątek w formie w jakiej powstał to kompletny brak szacunku do
    > reszty grupowiczów.

    Nie wiem jak innym ale mi tam rispektu nie ubywa.

    > Niekoniecznie piszących.

    A ci to akurat głosu nie mają.

  • 39. Data: 2016-06-22 20:27:29
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 22.06.2016 o 16:46, Kris pisze:

    > Np w tym wątku "budowlanym";)
    > A co mam odwracać- wlazłeś tu pomimo tego że ewidentnie z tytułu wątku widać ze
    NTG( skoro tak lubisz te 3 literki)

    Ale tych NTG brakuje i ich brak to jest właśnie chamstwo.
    Chyba jesteś zwolennikiem PiS. Takie zachowanie jest dla nich
    charakterystyczne.

  • 40. Data: 2016-06-22 20:29:42
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 22.06.2016 o 16:31, Maniek4 pisze:

> [...]
    > byc takim formalista, ale nie brak szacunku. Chyba, ze dla permanentnie
    > pijacych z potencjalna mozliwoscia niezrozumienia tematu.

    Jest oczywisty jak go SAM przeczytam. Filtry nie zadziałają.
    Ten atak ad personam i sugestia że jestem alkoholikiem to wyraz szacunku
    do rozmówcy?