  • 61. Data: 2016-06-23 14:01:21
    Temat: Re: Adam gdzie rezerwowales nocleg w Gruzji?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 23.06.2016 13:48, Maniek4 wrote:
    > Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma. :-)

    No właśnie jakoś ostatnimi czasy nie miewam już takiego uczucia.
    Choć ciągle mnie gdzieś niesie to jednak nie rozpaczam jak plany nie
    wypalą z jakiegos powodu.

    > Mi prawde mowiac brakuje krajobrazu Wloch, kiedy jedzie sie kilka godzin
    > przez Apeniny, Austie noca a nad ranem jedyne co widac to plaskie po
    > horyzont Czechy. Taki nasz krajobraz i temperatury nizsze. Tego z
    > samolotu sie nie zobaczy i dlatego wlasnie podrozowanie jest ciekawsze
    > od bycia.

    Ja w zasadzie tylko autem jak się da.

    Trochę mi jednak obrzydzili zwiedzanie imigranci.
    W większych miastach zawsze byli natrętni ale to co się teraz dzieje to
    jakiś dramat.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 62. Data: 2016-06-23 14:34:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-23 o 14:01, quent pisze:

    > No właśnie jakoś ostatnimi czasy nie miewam już takiego uczucia.
    > Choć ciągle mnie gdzieś niesie to jednak nie rozpaczam jak plany nie
    > wypalą z jakiegos powodu.

    Slusznie. Ja moze jutro albo za tydzien na weekend jade na Mazury
    posiedziec w kajaku i do switu na pomoscie. Nie brzmi to w bufoniastym
    towarzystwie tak egzotycznie jak Mauna Kea, ale co tam. Po sezonie pracy
    nic nie robi lepiej jak siedzenie w gluszy.

    > Ja w zasadzie tylko autem jak się da.

    Niestety z czasem sie robi za daleko, albo sie nie da w ogole.
    Moi znajomi zrobili sobie wycieczke do Rzymu. Zarezerwowali hotel,
    wsiedli w samolot i wyladowali po jakiejs godzinie. Zwiedzili wszystko
    co kazdy turysta zwiedzic w Rzymie powinien. Ktoregos wieczora przy
    piwku stwierdzili, ze we Wloszech juz byli. :-)

    > Trochę mi jednak obrzydzili zwiedzanie imigranci.
    > W większych miastach zawsze byli natrętni ale to co się teraz dzieje to
    > jakiś dramat.

    W zeszlym roku w okolicach Sycylii zrobilo sie niebezpiecznie. Od Rzymu
    na polnoc jeszcze calkiem normalnie. W tym roku jeszcze nie wiem. Moze
    pozniej doope rusze i sie przekonam blizej jesieni.

    Pozdro.. TK

  • 63. Data: 2016-06-23 15:01:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 23.06.2016 14:34, Maniek4 wrote:
> [...]
    > towarzystwie tak egzotycznie jak Mauna Kea, ale co tam. Po sezonie pracy
    > nic nie robi lepiej jak siedzenie w gluszy.

    Polskie klimaty są niesamowite. Mam wrażenie, że coraz bardziej docenia
    się to co mamy u siebie.

    > Niestety z czasem sie robi za daleko, albo sie nie da w ogole.

    No tak. Na Sardynię samolotem było duuużo taniej.

> [...]
    > co kazdy turysta zwiedzic w Rzymie powinien. Ktoregos wieczora przy
    > piwku stwierdzili, ze we Wloszech juz byli. :-)

    LOL
    Ja mawiał pewien Włoch - Genue można zwiedzić w tydzień, na Florencję
    wystarczy miesiąc a na Rzym nie starczy całego życia.

    > W zeszlym roku w okolicach Sycylii zrobilo sie niebezpiecznie. Od Rzymu
    > na polnoc jeszcze calkiem normalnie. W tym roku jeszcze nie wiem. Moze
    > pozniej doope rusze i sie przekonam blizej jesieni.

    Obawiam się, że lepiej już nie będzie długo...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 64. Data: 2016-06-23 15:59:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-23 o 15:01, quent pisze:

    > Polskie klimaty są niesamowite. Mam wrażenie, że coraz bardziej docenia
    > się to co mamy u siebie.

    Sluchajac ludzi czasami mam wrazenie, ze w dobrym tonie jest cos tam
    znanego zaliczyc za granica. Mnie np. w ogole nie bawi jakies plazowanie
    na jednej z Greckich wysp.

    > No tak. Na Sardynię samolotem było duuużo taniej.

    To nie Sardynie probuja zasiedlic?

    > LOL
    > Ja mawiał pewien Włoch - Genue można zwiedzić w tydzień, na Florencję
    > wystarczy miesiąc a na Rzym nie starczy całego życia.

    Florencja.. Miasto zlodziei rowerow. :-) Oraz trzecie miasto swiata pod
    wzgledem kradziezy. Most zlotnikow brzmi jak ironia. :-) Pierwszy
    podobno jest Rzym.
    Niedaleko miasta na wzgorzu jest parking z ktorego widac panorame
    miasta. Jadac samochodem zwiedzanie mozna zaczac stamtad. Focie tez
    fajne wychodza. W kazdym razie z perspektywy wzgorza miasto nie wydaje
    sie szczegolnie duze. Wiec jak ktos tak zwiedza to i godzinka wystarczy
    na zaliczenie bazyliki i parkingu.
    Floretczycy to w ogole ciekawy narod. Wyjatkowo im sie nie spieszy.
    Bazylike (druga czy trzecia na swiecie - niewazne, wazne, ze wieksza od
    tej w Sienie) buduja juz 700 lat i jeszcze nie skonczyli. Rzymskie 4 to
    nie IV tylko IIII, no bo jak we Florencji mozna cos odejmowac?

    > Obawiam się, że lepiej już nie będzie długo...

    I miliony kijkow do selfie na kazdym rogu.

    Pozdro.. TK

  • 65. Data: 2016-06-23 16:28:04
    Od: MK <m...@g...pl>

    W dniu 2016-06-23 o 15:59, Maniek4 pisze:

    > Sluchajac ludzi czasami mam wrazenie, ze w dobrym tonie jest cos tam
    > znanego zaliczyc za granica.

    W dobrym tonie byłoby oznaczenie tematu jako NTG jeśli go kontynuujesz.

  • 66. Data: 2016-06-23 17:00:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-23 o 16:28, MK pisze:

    > W dobrym tonie byłoby oznaczenie tematu jako NTG jeśli go kontynuujesz.

    OK

    Pozdro.. TK

  • 67. Data: 2016-06-23 17:02:13
    Od: "Zzet" <z...@w...pl>

    Maniek4 wrote:

    > Wiesz no mozliwosci jest wiele. Napisal bym "Adam daj priv" to bys sie
    > czepna, ze prywate uprawiam. A Adam moze wcale nie ma ochoty podawac
    > mi priv. Ale co ja Ci bede zyciowe madrosci prawil. Martwil bym sie
    > tylko, ze z szufladkowana kultura na glupka wychodzisz.
    >
    > TK

    Kończ waść wstydu oszczędź

    PP

  • 68. Data: 2016-06-23 17:03:51
    Temat: NTG Adam gdzie rezerwowales nocleg w Gruzji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-23 o 17:00, Maniek4 pisze:

    > OK
    >
    > Pozdro.. TK

    Sorry

    TK

  • 69. Data: 2016-06-25 10:06:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 czerwca 2016 15:59:11 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    .

    > Sluchajac ludzi czasami mam wrazenie, ze w dobrym tonie jest cos tam
    > znanego zaliczyc za granica. Mnie np. w ogole nie bawi jakies plazowanie
    > na jednej z Greckich wysp.
    A ja właśnie z corką wychodzę i spadamy na spływ kajakowy- ok. 6godz Słupią.
    Trochę ten żar z nieba przeraża ale co tam.
    Nara
    Do wieczorka;)

  • 70. Data: 2016-06-27 09:44:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 25 czerwca 2016 10:06:11 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A ja właśnie z corką wychodzę i spadamy na spływ kajakowy- ok. 6godz Słupią.
    > Trochę ten żar z nieba przeraża ale co tam.
    > Nara
    > Do wieczorka;)

    U mnie weekend uplynal pod znakiem jazdy na moto. Cudem udalo sie przez 1000km
    uniknac deszczu. Jazda na torze jest wyjebista - chyba zlapalem bakcyla, a i
    oponke w koncu domknalem z obu stron :D Spanie na torze pod namiotem, fajni
    ludzie - weekend uwazam za udany :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.