  • 1. Data: 2016-06-18 10:38:55
    Temat: Czyszczak rynnowy, metalowy
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Problem mam, nie mogę nigdzie znaleźć czyszczaka, ale metalowego,
    wszędzie tylko plastikowe. Może ktoś zna firmę handlującą czymś takim.
    Szukam najlepiej żeliwnego, albo metalowego, ale porządnie zrobionego.
    Nie chodzi o żadne retro, po prostu chcę zabetonować (zakostkować) coś
    porządnego,a nie g...y plastik, który po kilku latach się zacznie kruszyć.

    Podpowiecie coś?

    Irek.N.

  • 2. Data: 2016-06-18 14:21:10
    Temat: Re: Czyszczak rynnowy, metalowy
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 18 czerwca 2016 10:38:56 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:
> [...]
    > Nie chodzi o żadne retro, po prostu chcę zabetonować (zakostkować) coś
    > porządnego,a nie g...y plastik, który po kilku latach się zacznie kruszyć.

    może to
    http://kzo.pl/pl/?s=czyszczak

  • 3. Data: 2016-06-18 17:49:27
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Bolko pisze:

    > może to
    > http://kzo.pl/pl/?s=czyszczak

    THX, ale to na rurę, a ja potrzebuję osadzić w kostce brukowej.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2016-06-18 21:20:27
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 18 czerwca 2016 17:49:24 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

    > THX, ale to na rurę, a ja potrzebuję osadzić w kostce brukowej.
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    Zadzwoń do nich, moze podpowiedzą gdzie kupić.
    A jak nie to spróbuj tutaj:
    http://www.krysta.bls.pl/