  • 51. Data: 2016-06-22 23:14:54
    Temat: Re: Adam gdzie rezerwowales nocleg w Gruzji?
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 22.06.2016 o 22:19, Kris pisze:
    > Proponuję wyłączyć "automatyczny filtr" i włączyć myślenie.
    > Na dobre wyjdzie.

    Widzisz, automatyczny filtr jest po to żebym widział tylko wątki ściśle
    związane z tematyką grupy. To że jego koncepcja i obsługa przekracza
    Twoje możliwości intelektualne to już nie moja wina. Pewnie Tuska.
    A narzucanie mi w miejscu gdzie zakres dyskusji jest dość ściśle
    określony konieczności analizowania tematów jest chamstwem i <uwaga
    trudne słowa> przemocą informacyjną.
    Moja zgoda na oznaczanie tematów tagiem NTG jest ustępstwem a Ty
    usiłujesz powiedzieć że to mój obowiązek analizować tematy.
    Kradniesz mój czas w ten sposób.

  • 52. Data: 2016-06-22 23:16:06
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 22.06.2016 o 22:21, Kris pisze:

    > Wiec może i moralizowanie warto odpuścić?

    Uważasz moralność i szacunek dla drugiej osoby ze nie warte wzmianki bzdety?

  • 53. Data: 2016-06-22 23:22:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-22 o 20:29, MK pisze:

    > Jest oczywisty jak go SAM przeczytam. Filtry nie zadziałają.
    > Ten atak ad personam i sugestia że jestem alkoholikiem to wyraz szacunku
    > do rozmówcy?

    Znaczy, ze czytasz kazdy watek ktory pusci filtr? Nie spoktalem dotad
    nikogo kto tak robi, ale nie bede dyskutowal o tym czy masz racje, bo
    jako zwolennik netykiety nie bede uprawial hipokryzji. Zgoda, ze watek
    ktory zalozylem nie jest tematem grupy. Moja wina, ze nie dodalem NTG.
    Pomyslalem o tym kiedy post juz poszedl. Na przyszlosc bede bardziej
    uwazal i zakonczmy juz dyskusje, bo staje sie niepotrzebnie emocjonalna.
    No i nie spinaj sie tak, bo szkoda zycia.

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2016-06-22 23:24:07
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 22.06.2016 o 23:22, Maniek4 pisze:

> [...]
    > uwazal i zakonczmy juz dyskusje, bo staje sie niepotrzebnie emocjonalna.
    > No i nie spinaj sie tak, bo szkoda zycia.

    OK, dzięki za zrozumienie

    --
    M.

  • 55. Data: 2016-06-22 23:29:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-22 o 17:11, Zzet pisze:

    > Nikt Ci podawac nie każe, ale poprosić o adres e-mail lub telefon zawsze
    > możesz.
    > No tak ale u Ciebie i Twojego partner(ów)a kultury zero.
    > Pa ;>

    Wiesz no mozliwosci jest wiele. Napisal bym "Adam daj priv" to bys sie
    czepna, ze prywate uprawiam. A Adam moze wcale nie ma ochoty podawac mi
    priv. Ale co ja Ci bede zyciowe madrosci prawil. Martwil bym sie tylko,
    ze z szufladkowana kultura na glupka wychodzisz.

    TK

  • 56. Data: 2016-06-22 23:37:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-21 o 14:14, Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie

    Uprzejmie prosze o nie prowokowanie dyskusji. Powinienem dodac NTG i nie
    bylo by tematu. Wiekszosc nas wkurza np. to, ze Kogutek celowo nie
    cytuje nawet komu odpowiada. Stosowanie podstawowych zasad nedykiety
    sluzy nam wszystkim i tego sie trzymajmy. MK mial racje niech tak zostanie.

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2016-06-23 08:33:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.06.2016 23:37, Maniek4 wrote:

> [...]
    > cytuje nawet komu odpowiada. Stosowanie podstawowych zasad nedykiety
    > sluzy nam wszystkim i tego sie trzymajmy. MK mial racje niech tak zostanie.

    Miałe rację ale po co zaflejmiliście wątek wzajemnym podgryzaniem
    nogawek? Mógł pójść w jakąś fajną stronę, np. o wyjazdach w ogóle a
    tak.... ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 58. Data: 2016-06-23 12:12:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-23 o 08:33, quent pisze:

    > Miałe rację ale po co zaflejmiliście wątek wzajemnym podgryzaniem
    > nogawek? Mógł pójść w jakąś fajną stronę, np. o wyjazdach w ogóle a
    > tak.... ;-)

    Dla mnie Wlochy. Kraj ktory turystycznie ma wszystko a mieszkancy nie
    musza wyjezdzac za granice. :-0

    Pozdro.. TK

  • 59. Data: 2016-06-23 12:39:06
    Od: quent <x...@x...com>

    On 23.06.2016 12:12, Maniek4 wrote:

    > Dla mnie Wlochy. Kraj ktory turystycznie ma wszystko a mieszkancy nie
    > musza wyjezdzac za granice. :-0

    Fakt, choć mieszkańcy jadą często na Sardynie a to jednak nie do końca
    Włochy, jak by się mogło zdawać ;-)

    Miałem kiedyś u siebie jednego, który był wprost zachwycony naszą
    jesienią ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 60. Data: 2016-06-23 13:48:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-23 o 12:39, quent pisze:

    > Fakt, choć mieszkańcy jadą często na Sardynie a to jednak nie do końca
    > Włochy, jak by się mogło zdawać ;-)
    >
    > Miałem kiedyś u siebie jednego, który był wprost zachwycony naszą
    > jesienią ;-)

    Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma. :-)
    Mi prawde mowiac brakuje krajobrazu Wloch, kiedy jedzie sie kilka godzin
    przez Apeniny, Austie noca a nad ranem jedyne co widac to plaskie po
    horyzont Czechy. Taki nasz krajobraz i temperatury nizsze. Tego z
    samolotu sie nie zobaczy i dlatego wlasnie podrozowanie jest ciekawsze
    od bycia.

    Pozdro.. TK