  • 11. Data: 2012-11-29 23:17:08
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy - ile pali?
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message
    news:50b7bf63$0$1316$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ja wiem, że one wszystkie są mniej lub bardziej chińskie, szukam tych
    > "mniej" chińskich, właśnie takich, z którymi chodzą UPSy, zasilacze
    > komputerowe, pompy i inne "uczulone" urządzenia.

    Moj miał mieć AVR, a ostatnio przestał dawać napięcie. Rozkręcam go tam z
    tyłu i zamiast regularora AVR był tylko kondensator wzbudzenia 15uF, który
    się stopił i wylał w postaci metalicznej masy.
    Prądnica 1 fazowa Fischer. Napięcie wyjściowe reguluje sie obrotami silnika.
    Żeby miało 240V częstotliwość sieci wychodzi około 53Hz, a obroty pewnie
    ponad 3000. Ten kondensator kosztował 5 PLN produkcji Miflexu.
    Jedynie nie lubi tego prądu pralka i cyka elektromagnesem drzwiczek. Reszta
    spokojnie się zachowuje. Już 4 lata i z 600 motogodzin.

    Te wszystkie Gude czy Einhel mimo niemieckich nazw to tylko brandowane oemy.
    Zamówili sobie z takimi napisami te same.

  • 12. Data: 2012-11-30 15:33:17
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

    > Dzięki Kiki, jak zwykle rzeczowo.
    > A wiesz może ile pali na biegu jałowym?
    > (wiem, że to trochę bez sensu puszczać agregat bez obciążenia, ale mam
    > dyskusję z kolegą, który dojrzewa do zakupu i zadaje takie pytania)
    > Jacek

    tak na szybko znalazłem moj model z pierwszej lepszej storny
    http://pradotworczeagregaty.pl/2011/09/15/agregat-pr
    adotworczy-diesel-7-5-kva-auto-start-21/

    z autostartem, mam taki i polecam do tego kilka aku i nie ma ani na 1s
    przerwy w zasilaniu.

    Zużycie podobne mają wszystkie, ale tu nie o oszczędnośc chodzi
    cena to ok 3tys za 7,5kWh

  • 13. Data: 2012-11-30 20:43:49
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > Jedynie nie lubi tego prądu pralka i cyka elektromagnesem drzwiczek.
    > Reszta spokojnie się zachowuje. Już 4 lata i z 600 motogodzin.
    Pralka u mnie to może spokojnie poczekać, wiec nie ma bólu.

    > Te wszystkie Gude czy Einhel mimo niemieckich nazw to tylko brandowane
    > oemy. Zamówili sobie z takimi napisami te same.
    Tak ale oglądałem kilka i jakimiś tam duperelkami jednak się różnią.
    Z kondensatorami i AVR-em to sobie poradzę, gorzej jak nawali silnik lub
    prądnica, naprawa tego może być nieopłacalna.
    Dzięki za pomoc.

  • 14. Data: 2012-12-01 00:16:53
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > Z kondensatorami i AVR-em to sobie poradzę, gorzej jak nawali silnik lub
    > prądnica, naprawa tego może być nieopłacalna.
    > Dzięki za pomoc.

    Silniki i prądnice wyglądają wszędzie na takie same.

  • 15. Data: 2012-12-02 15:55:34
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Wiem, że po 10 godzinach już mało zostaje. Bywa, że prądu ty nie ma dłużej
    > niż 12h

    Gdzie wy to mieszkacie że na 12 godz. wyłączają prąd???

  • 16. Data: 2012-12-02 20:04:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 grudnia 2012 15:55:34 UTC+1 użytkownik gzk napisał:

    > Gdzie wy to mieszkacie że na 12 godz. wyłączają prąd???

    Kiki mieszka ze 30km odemnie. Ma jakiegoś pecha chyba, ja nie pamietam dłuższej jak
    30xminut przerwy w dostawie prądu.

  • 17. Data: 2012-12-03 02:10:29
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Kiki mieszka ze 30km odemnie. Ma jakiegoś pecha chyba, ja nie pamietam
    > dłuższej jak 30xminut przerwy w dostawie prądu.

    W Listopadzie nie było prądu ze 2 razy na 1-2 godziny, a miesiąc wcześniej
    cały dzień.