  • 71. Data: 2022-11-03 19:25:10
    Temat: Re: Akumulator jako źródło zasilania.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > konfrontacji z przeciwnościami, pragmatyczny stosunek do świata,
    > ogólnopojęta gospodarność, samodzielność, pracowitość oraz szacunek do
    > czyjejś pracy, itp... Przy trójce to wymaga bezustannej czujności, żeby
    > czegoś nie przegapić lub nie dopuścić do jakiegoś precedensu.
    >
    > To wszystko to jest oczywiście tylko moja prywatna opinia i mam
    > świadomość, że jest niespecjalnie popularna wśród współczesnych
    > rodziców. Coraz częściej obserwuję rodziców, którzy wolą puszczać swoje
    > pociechy samopas i pozwalać im na wszystko argumentując, że to im

    w 100% się zgadzam, popieram i podziwiam za rewelacyjne ujęcie tego w słowa
    ToMasz

  • 72. Data: 2022-11-03 19:27:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Lifepo4 90Ah 12V. Ładowany dedykowana ładowarka 10A

    Zapodaj link do sklepu gdzie mają tanie akumulatory

    ToMasz

  • 73. Data: 2022-11-03 20:01:20
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 3 November 2022 at 19:27:20 UTC+1, ToMasz wrote:

    > Zapodaj link do sklepu gdzie mają tanie akumulatory
    >
    > ToMasz
    Jest zakaz używania akumulatorów litowych w domu
    Polisa nie obejmuje ryzyka pożaru

    Tylko na polu, z dala od domu, w bunkrze

    Melon Tesla instaluje swoje Powerwalle, czyli aku do domu wyłacznie na zewnętrznych
    ścianach domu, gdyz w razie zapłonu, eksplozji, gazy i plomienie maja wyjście na
    zewnątrz chałupy

  • 74. Data: 2022-11-03 20:42:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 listopada 2022 o 19:27:20 UTC+1 ToMasz napisał(a):

    > Zapodaj link do sklepu gdzie mają tanie akumulatory
    >
    > ToMasz
    Na przykład tu
    https://www.hermesplus.pl/pl/p/2x-Akumulator-Volt-Li
    FePO4-12%2C8V-45Ah-40A-Bezobslugowy-BMS/23123068
    Kupowałem gdzieś indziej ale w tej samej cenie. Na allegro 50-100 złotych droższe.
    Mam już dwa takie komplety i prawie 2,5 kWh w akumulatorach. Po skończeniu
    modernizacji będę miał bez ogrzewania 100% w drugiej taryfie.

  • 75. Data: 2022-11-04 08:02:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jest zakaz używania akumulatorów litowych w domu
    > Polisa nie obejmuje ryzyka pożaru
    >
    > Tylko na polu,
    ja ze śląska. Będę trzymał na placu, na podwórku, albo co najwyżej w
    antryju.

    ToMasz

  • 76. Data: 2022-11-04 09:51:54
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 4 November 2022 at 08:02:23 UTC+1, ToMasz wrote:

    > ja ze śląska. Będę trzymał na placu, na podwórku, albo co najwyżej w
    > antryju.
    >
    > ToMasz
    u was spaliła się modelarnia lotnicza kilka lat temu, bo ładowali drony w zamkniętym
    pomieszczeniu

    Litówki to nie żarty
    Ostatnio zapaliło się mieszkanie od elektrycznej hulajnogi.

    Fosforanówki mialy byc bezpieczniejsze, ale koledze wszystkie 80 spuchło w
    samochodzie elektrycznym,
    a producent odpisał, że wie o tym , że puchną, ale należy ładować aż będą ciepłe i
    skręcać w śrubstaku aby się wyprostowały
    no i stracił samochód.

    Po co ryzykować gdy nie trzeba.

    Na złomie kupi kwasówki w cenie złomu, sprawne, bo ludzie oddają
    i za grosze może eksperymentować ze smażeniem jajecznicy bez ryzyka , a potem znow
    oddac na złom, gdy się znudzi i kase odzyskać.

    Fosforanówki reklamowali jako rozruchoe do samochodów., bo napięcie niższe od samych
    litowek, jak kwasówki i reklamowali na targach samochodowych co roku, ale się nie
    przyjęły

  • 77. Data: 2022-11-04 11:43:19
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W piątek, 4.11.2022 o 08:02, ToMasz napisał:

    > ja ze śląska. Będę trzymał na placu, na podwórku, albo co najwyżej w
    > antryju.

    W antryju na byfyju stoi szolka tyju, a nie akumulator.
    A tak w ogóle, to na dworze - poza Krakówkiem.

    --
    Collie