  • 21. Data: 2015-01-20 22:09:14
    Temat: Re: Analiza drenażu
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 21:41:35 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Rozumiem, ze chciales kaplonkowi zrobic przyjemnosc, ale jak, wg Ciebie moze byc ,
    ze rury maja spadek, a stoja w wodzie ?
    > No chyba, ze nie maja odplywu... a to jest zupelnie inna sprawa.
    >
    > Miales chyba na mysli, ze woda jest w ziemi powyzej rur, ale nie ma jak do tych rur
    dotrzec, wiec jej poziom sie nie zmienia. Rury, ktore maja spadek, na pewno beda
    puste, a nie beda "staly w wodzie"...??? Heeeheee ???

    > Trudno , zeby rury perforowane, "staly w wodzie" , byly do polowy wypelnione, mialy
    spadek i mozliwosc odplywu.
    > Tutaj musi dzialac jakas logika kogutkowa, albo kaplonkowa.

    ty nie jesteś żaden marek tylko ta głupia gruba kurew.

  • 22. Data: 2015-01-22 19:29:59
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2015 o 21:41 Marek <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > wypelnione, mialy spadek i mozliwosc odplywu.
    > Tutaj musi dzialac jakas logika kogutkowa, albo kaplonkowa.

    Chłopie, mylisz drenaż z kanalizą.

    TG

  • 23. Data: 2015-01-22 22:26:50
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 19:30:01 UTC+1 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Chłopie, mylisz drenaż z kanalizą.
    >
    > TG

    Taaaaak ?

    To wg Ciebie drenaz jest dobry, jesli w nim stoi woda ?
    Bo ja mysle, ze wtedy jest nieskuteczny.

    No ale kazdy moze twierdzic , ze mezczyzna moze byc kobietą...

  • 24. Data: 2015-01-22 22:39:48
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 22:26:52 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Taaaaak ?
    >
    > To wg Ciebie drenaz jest dobry, jesli w nim stoi woda ?
    > Bo ja mysle, ze wtedy jest nieskuteczny.
    >
    > No ale kazdy moze twierdzic , ze mezczyzna moze byc kobietą...

    Myślisz? Ujmij trochę bo masz z czego.

  • 25. Data: 2015-01-22 23:00:30
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 22:39:49 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Myślisz? Ujmij trochę bo masz z czego.

    Myslę.
    Nie mam z czego ująć.
    A poza tym, co to za "inteligentna " odpowiedz ?
    Moze powiedz wprost, co masz do powiedzenia, albo powiedz wprost, ze nie masz nic do
    powiedzena. Kazda wersja bedzie ci zaliczona na plus.
    Natomiast sciemnianie i udawanie eksperta, kiedy sie jest glupkiem, prowadzi do
    nikąd.

  • 26. Data: 2015-01-22 23:26:53
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 23:00:31 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    do powiedzena. Kazda wersja bedzie ci zaliczona na plus.
    > Natomiast sciemnianie i udawanie eksperta, kiedy sie jest glupkiem, prowadzi do

    Mam się czuć zaszczycony że debil nazwał mnie głupkiem? Tak przy okazji donikąd pisze
    się razem. I co to jest "powiedzena"?

  • 27. Data: 2015-01-23 00:05:30
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 23:26:55 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    do powiedzena. Kazda wersja bedzie ci zaliczona na plus.

    > Mam się czuć zaszczycony że debil nazwał mnie głupkiem? Tak przy okazji donikąd
    pisze się razem. I co to jest "powiedzena"?

    Pomysl, jesli potrafisz ...

  • 28. Data: 2015-01-23 01:38:06
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 23 stycznia 2015 00:05:31 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    nic do powiedzena. Kazda wersja bedzie ci zaliczona na plus.

    pisze się razem. I co to jest "powiedzena"?

    > Pomysl, jesli potrafisz ...

    Spierdalaj cieniasie. Tekstów jakie wstawiasz gimbaza by się wstydziła. Lotny jesteś
    jak płyta chodnikowa. Poducz się i przyjdź za dwa lata.