  • 1. Data: 2015-01-17 18:55:54
    Temat: Jaka szlifierka oscylacyjna
    Od: xen <s...@n...pl>

    Potrzebuje szlifierke oscylacyjna, tylko nie wiem jaka kupic.
    Do szlifowania altanki, drzwi, moze boazerii(jak sie da) itd
    Co jeszcze mozna taka szlifierka robic?

    Podajcie modele ktore sa dobre

  • 2. Data: 2015-01-17 19:15:38
    Temat: Re: Jaka szlifierka oscylacyjna
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 18:55:59 UTC+1 użytkownik xen napisał:
    > Potrzebuje szlifierke oscylacyjna, tylko nie wiem jaka kupic.
    > Do szlifowania altanki, drzwi, moze boazerii(jak sie da) itd
    > Co jeszcze mozna taka szlifierka robic?
    >
    > Podajcie modele ktore sa dobre

    W zasadzie to nic nie można taką szlifierką robić z wyjątkiem hałasu. Ale szlifierką
    taśmową już można popracować, nawet jak by w formie przystawki do wiertarki była.

  • 3. Data: 2015-01-17 19:55:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Jan 2015 10:15:38 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > W zasadzie to nic nie można taką szlifierką robić z wyjątkiem hałasu. Ale
    szlifierką taśmową już można popracować, nawet jak by w formie przystawki do
    wiertarki była.

    Kogutek ma 100% racji, szlifierka oscylacyjna mozna sobie zrobic najwyzej
    nerwice. Jak masz do wypolerowania jedna deske, to spoko, ale jesli chcesz
    sie zabierac za altanke... Z gory wspolczuje.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2015-01-17 20:06:42
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    et...

> [...]
    >chcesz
    >sie zabierac za altanke... Z gory wspolczuje.

    obrotowa mimośrodowa jest bardziej wydajna.

    Bogdan

  • 5. Data: 2015-01-17 20:09:19
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 20:06:53 UTC+1 użytkownik Bogdan napisał:
    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    et...

    > obrotowa mimośrodowa jest bardziej wydajna.
    >
    > Bogdan

    Ale i tak jest z wydajnością daleko w tyle za taśmową.

  • 6. Data: 2015-01-18 08:17:12
    Od: xen <s...@n...pl>

    Hmm a taką taśmową wyczyszcze drzwi z farby, wyczyszcze altane itd,
    wypoleruje schody ??
    Jaka polecacie ??

  • 7. Data: 2015-01-18 10:25:45
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "xen" <s...@n...pl> wrote in message
    > Potrzebuje szlifierke oscylacyjna, tylko nie wiem jaka kupic.
    > Do szlifowania altanki, drzwi, moze boazerii(jak sie da) itd
    > Co jeszcze mozna taka szlifierka robic?

    oscylacyjna nadaje sie raczej tylko do wykonczen i to malych
    powierzchni, jej jedyna zaleta jest to ze mozesz uzywac zwyklego
    papieru a nie drozszych tasm czy krazkow

    altanka, boazeria - tylko szlifierka tasmowa, duza wydajnosc, ale
    kiepsko z kolei z dokladnoscia - zostaja rysy

    wypadaloby miec tez obrotowa (najlepiej mimosrodowa) do pozbycia
    sie ich tam gdzie to potrzebne

    --
    http://db.org.pl/

  • 8. Data: 2015-01-18 15:14:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > wypadaloby miec tez obrotowa (najlepiej mimosrodowa) do pozbycia
    > sie ich tam gdzie to potrzebne

    a jakby duży odpowiednik kątówki w postaci "żyrafy" z mocnym silnikiem?
    będe próbował tym wycyklinować podłogę - dam znać czy się udało czy poległem

    ToMasz

  • 9. Data: 2015-01-18 15:19:19
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    > a jakby duży odpowiednik kątówki w postaci "żyrafy" z mocnym silnikiem? będe
    > próbował tym wycyklinować podłogę - dam znać czy się udało czy poległem

    cos sie zrobic pewnie da, gorzej z robiacym - cyklinarki stoja na ziemi, zyrafe
    trzeba by jakos powiesic na sobie a ze jest prszystosowana raczej do scian
    i sufitow to problemy z ergonomia moga byc bolesne ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 10. Data: 2015-01-18 18:09:03
    Temat: Szfifierka mimośrodowa :)
    Od: xen <s...@n...pl>

    To teraz poleccie jakas mimosrodowa szlifierke, ona mi najbardziej
    bedzie odpowiadac