  • 11. Data: 2015-01-18 19:39:41
    Temat: Re: Jaka szlifierka oscylacyjna
    Od: dolniak <d...@g...com>

    > a jakby duży odpowiednik kątówki w postaci "żyrafy" z mocnym silnikiem?
    > będe próbował tym wycyklinować podłogę - dam znać czy się udało czy poległem

    Nie dawaj znać.Sam taki pomysl to klęska.Nie widzialem jeszcze podlogi,która taką
    techniką szlifowana bylaby lepsza od cyklinowanej.
    Kiedyś-ale to jakieś 30-40 klat temu tak robiono.Nie wziąleś jednak pod uwagę wprawy
    w szlifowaniu plaskich powierzchni i zapylenia.Czas masz wlasny,to nie liczę.
    To już-jak musisz sam- lepiej taśmówką z grubsza,a mocną oscylacyjną wykończyć.Obie z
    odkurzaczem.
    dolniak

  • 12. Data: 2015-01-18 19:55:52
    Temat: Re: Szfifierka mimośrodowa :)
    Od: dolniak <d...@g...com>

    > To teraz poleccie jakas mimosrodowa szlifierke, ona mi najbardziej
    > bedzie odpowiadac

    Rozejrzyj się ,poszukaj najmocniejszej(oscylacyjna-od 450,mimośrodowa i jakakolwiek
    obrotowa od 1300W),sprawdż warunki gwarancji.

    Byloby dobrze,gdybyś mógl kilka pożyczyć i popracować-mialbyś porównanie.
    Każdemu co innego odpowiada.W warunkach amatorskich(sprzęt na jedną robotę)
    nie ma sensu walenia kasy na sprzęt profi.
    Pozdro dolniak

  • 13. Data: 2015-01-18 20:42:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.01.2015 o 19:39, dolniak pisze:

    > Nie dawaj znać.Sam taki pomysl to klęska.
    Cylkliniarka będzie albo taśmowa albo rotacyjna - mam racje? Już
    spawdziłęm kto może taśmową pożyczyć. jednak wielkie drewniane drzwi
    obleciałem kątówką, z tarczą 110mm, teraz mam szlifierkę typu żyrafa bez
    szyji, 1300wat, z miękkim startem, 22cm, więc zakładam ze będzie
    łatwiej. jak nie dam rady, pojadę po cykliniarkę.

    ToMasz

  • 14. Data: 2015-01-18 22:54:48
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Nie no,w porzo.
    Przecież cykliniarką nie wjedziesz w różne zalamki,narożniki,etc.Ale co innego
    detale,a co innego plaszczyzna.Czasem,gdy spojrzysz pod światlo na polakierowaną
    podlogę to zauważasz,że " jedno lożysko w cykliniarce to gość powinien chyba
    wymienić"...

  • 15. Data: 2015-01-19 07:37:32
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    Metabo FSX 200 bedzie dobra do prac domowych ?
    Boazerie, altanke, stół wyszlifowac itp

  • 16. Data: 2015-01-19 07:38:47
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    W dniu 2015-01-19 o 07:37, mikuś pisze:
    > Metabo FSX 200 bedzie dobra do prac domowych ?
    > Boazerie, altanke, stół wyszlifowac itp

    Chodzi jeszcze o to zeby była tania w ekspolatacji, czyli papiery itd

  • 17. Data: 2015-01-19 09:01:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > W zasadzie to nic nie można taką szlifierką robić z wyjątkiem hałasu. Ale
    > szlifierką taśmową już można popracować, nawet jak by w formie przystawki
    > do wiertarki była.

    Dobrze gada!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 18. Data: 2015-01-19 14:48:54
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    http://www.ceneo.pl/274296#tab=spec

    czy

    http://www.ceneo.pl/1073256#tab=spec

    Czy jakas inna ???

  • 19. Data: 2015-01-19 21:33:05
    Od: dolniak <d...@g...com>

    To w końcu drewno chcesz szlifować,czy polerować samochód?

  • 20. Data: 2015-01-19 21:44:27
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 19 stycznia 2015 21:33:06 UTC+1 użytkownik dolniak napisał:
    > To w końcu drewno chcesz szlifować,czy polerować samochód?

    A może tak jak ze sprężarką chce sobie tylko popisać.