  • 21. Data: 2015-01-19 22:13:21
    Temat: Re: Jaka szlifierka oscylacyjna
    Od: Kris <k...@g...com>

    Gość dość aktywny w ostatnich dniach na grupach różnych więc zapewne kogutek ma
    racje.

  • 22. Data: 2015-01-20 07:01:06
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    Od tego są grupy.
    Jeżeli nie wiecie to nie odpisujcie

  • 23. Data: 2015-01-20 16:39:41
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    A np co sądzicie o takiej

    Bosch PSM 200

    zamiast mimosrodowej ??

  • 24. Data: 2015-01-20 16:42:50
    Od: o...@i...pl

    A może z mimośrodowych odpowiednia będzie taka?
    http://allegro.pl/szlifierka-pneumatyczna-mimosrodow
    a-oscylacyjna-i5007315309.html Od tej firmy mam wiertarkę i zwykłą kątówkę i działa
    tak jak powinny. Jeśli nie masz jakichś mega zaawansowanych prac przed sobą to kup
    coś tańszego.

  • 25. Data: 2015-01-20 16:51:05
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    W dniu 2015-01-20 o 16:42, o...@i...pl pisze:
> [...]
    tak jak powinny. Jeśli nie masz jakichś mega zaawansowanych prac przed sobą to kup

    Ale to jest pod kompresor

  • 26. Data: 2015-01-20 17:08:38
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 16:51:06 UTC+1 użytkownik mikuś napisał:
> [...]
    tak jak powinny. Jeśli nie masz jakichś mega zaawansowanych prac przed sobą to kup

    xen kompresor już sobie kupił.

  • 27. Data: 2015-01-20 17:22:14
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    ojciec ma stanleja ale chce miec cos dla siebie u mnie w domu

  • 28. Data: 2015-01-23 21:46:41
    Od: o...@i...pl

    Okej, w każdym razie sprzęt tej firmy jest dostępny w trochę lepszych cenach niż np.
    Bosch, a można na nim pracować z podobną intensywnością. U mnie tak jak zaznaczyłem
    wcześniej nie ma problemów z wiertarką i szlifierką. Niektórzy kupują
    elektronarzędzia za kilkadziesiąt zł i też są zadowoleni. :)