  • 71. Data: 2020-11-02 14:33:29
    Temat: Re: Anglicy odkrywaja drewniane podlogi i okna z PCW.
    Od: Slavo <p...@v...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 19:51, ddddddddddddd pisze:

    > Rzecz jest prosta - masz
    > napędzać swoją gospodarkę, a nie cudzą... ]
    Patriotyzm gospodarczy to jeden z bezczelniejszych przekrętów
    marketingowych.
    Rzecz jest prosta - mają zarobić koledzy, szwagry i kochanki aktualnego
    rządu kosztem ich klientów, którzy nie mają wyboru.

  • 72. Data: 2020-11-02 22:22:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-11-02 o 11:35, collie pisze:

    > I to jednocześnie. A niektóre płowowłose nad Wisłą w ogóle wanny nie
    > mają, tylko miskę w kuchni i chodzą srać do sławojki - którą premier
    > tegoż imienia nakazał ich dziadom wybudować na gumnie, by nie chodzili
    > srać za stodołę. I Ty się temu nie dziwujesz?

    Wiesz, poniekąd rozumiem myślenie "starych" Anglików.
    W rodzinie na wsi dawno temu, jak wujki stawiały nowy (wtedy) dom, to
    nie przewidziały kibelka (łazienka była), no "bo kto to widział w domu
    srać". Ale niebawem zmodernizowali łazienkę, dociągając kanalizację pod
    kibelek.

    Mnie znów tak niecałe 30 lat temu mierziło, jak to można w kuchni gacie
    prać - wtedy się w niektórych blokach pralki wstawiało do kuchni (np.
    Warszawa Ursus) z powodu miniaturowych łazienek. Ale siłą rzeczy też się
    do tego przyzwyczaiłem.

    Co do ciepłej wody - rozkręcałem rury ciepłe i zimne. Ciepłe z jakimiś
    grzejnikami przepływowymi typu PG6 czy elektro-termami były dużo
    bardziej zasyfione niż rury zimne - stąd też nie robię sobie kawy
    rozpuszczalnej zalewając gorącą wodą z ciepłej rury. Ale angielskiej
    awersji ;) do mycia szklanek nie mam.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 73. Data: 2020-11-02 23:06:36
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 02.11.2020 o 21:22, Adam pisze:
> [...]
    > prać - wtedy się w niektórych blokach pralki wstawiało do kuchni (np.
    > Warszawa Ursus) z powodu miniaturowych łazienek. Ale siłą rzeczy też się

    to akurat w UK standard. Do łazienki nie możesz wstawić pralki ze
    względu na przepisy (nie znam dokładnych odległości, nawet się nie
    doszukiwałem, bo znalazłem miejsce na pralkę i suszarkę pod schodami,
    ale jak nie masz domu za bańkę to co najwyżej możesz gniazdko do
    golarki- odseparowane od sieci transformatorem)
    Większość pralkę ma w kuchni

    Lukasz