    From: brombel <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Baterie z KFA i Cilit Zel - nie lubia sie :(
    Date: Sun, 15 Feb 2009 11:55:49 -0800 (PST)

    > Czytaj dokładniej - on ją rozkręcił a potem cillitem potraktował

    Czytam dokładnie, i odpowiedziałem na wypowiedź eMoniki gdzie pisze
    "Każdy serwisant cieszy się z tych reklam, bo dzięki temu może zarobic
    na
    wymianie głowicy."
    Nikt nie czyści mleczkiem czy nawet Cilitem środek baterii co drugi
    dzień (czy wogóle ktoś czyści środek baterii no oprócz Adama Fotona),
    ale niektuży lubią czyścić raz na tydzień baterie z zewnątrz i o to mi
    chodziło. że czyszczenie z zewnątrz nie ma wpływu na głowice.
    Z resztą czyszczenie baterii w środku też nic nie zaszkodzi, bo środek
    nawet nie jest chromowany (tylko odlew odpowiednio z frezowany)
    Jedynie nie wolno czyścić głowicy, a najwyżej wymienić.
    Wykręcenie głowicy i tak prawdopodobnie powoduje utratę gwarancji.

    Hej