  • 1. Data: 2009-02-14 11:38:26
    Temat: Baterie z KFA i Cilit Zel - nie lubia sie :(
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

    Nauka dla innych:
    - wymienialem uszczelki w baterii umywalkowej Nefryt z KFA, byla na
    gwarancji, ale serwis powiedzial, ze sam sobie poradze i zajmie mi to
    mniej czasu niz czekanie
    - po rozkreceniu glowicy postanowilem usunac kamien zelem CILIT
    - po kilku minutach wyciagam glowice... a ta w kolorach uciekajacych w
    braz i miejscami mosiadz
    - myslalem, ze cos sie utlenilo.. wyglada jednak na to, ze cos sie
    rozpuscilo
    - brzydula do piwnicy, jade po nowa :(

    Uzywalem tego Cilita do usuwania kamienia z innych "sprzetow" - mialbym
    efekty za kilka lat...

    AF

  • 2. Data: 2009-02-14 22:36:10
    Temat: Re: Baterie z KFA i Cilit Zel - nie lubia sie :(
    Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl>

    Użytkownik "Adam Foton" <u...@g...comk> napisał w
    wiadomości news:gn6afn$356$1@inews.gazeta.pl...
    > Nauka dla innych:
    > - wymienialem uszczelki w baterii umywalkowej Nefryt z KFA, byla na
    > gwarancji, ale serwis powiedzial, ze sam sobie poradze i zajmie mi to
    > mniej czasu niz czekanie

    Dotyczy to każdych baterii - nic tak ich nie niszczy jak te wszystkie
    samoczyszczące świństwa, których gospodynie domowe naoglądają się w
    reklamach. Szczególnie skuteczne w tym procederze są też "łagodne" mleczka
    oraz wspomniany Cilit w każdej postaci.

    Każdy serwisant cieszy się z tych reklam, bo dzięki temu może zarobic na
    wymianie głowicy.

    :-) Monika

  • 3. Data: 2009-02-15 09:06:31
    Od: brombel <l...@p...pl>

> [...]
    > oraz wspomniany Cilit w każdej postaci.
    >
    > Każdy serwisant cieszy się z tych reklam, bo dzięki temu może zarobic na

    Nie rozumiem tutaj co ma środek czyszczący Cilit czy mleczko do
    głowicy w baterii?.
    Przecież jak bateria jest nie rozebrana to jak tam się może dostać ten
    środek czyszczący.
    Taki środek najwyżej ma wpływ na chrom na baterii ale nie piszmy że ma
    wpływ na głowice.

    Pozdrowienia dla eMoniki

  • 4. Data: 2009-02-15 15:31:16
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    brombel pisze:

> [...]
    > środek czyszczący.
    > Taki środek najwyżej ma wpływ na chrom na baterii ale nie piszmy że ma

    Czytaj dokładniej - on ją rozkręcił a potem cillitem potraktował

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 5. Data: 2009-02-15 19:55:49
    Od: brombel <l...@p...pl>

    > Czytaj dokładniej - on ją rozkręcił a potem cillitem potraktował

    Czytam dokładnie, i odpowiedziałem na wypowiedź eMoniki gdzie pisze
    "Każdy serwisant cieszy się z tych reklam, bo dzięki temu może zarobic
    na
    wymianie głowicy."
    Nikt nie czyści mleczkiem czy nawet Cilitem środek baterii co drugi
    dzień (czy wogóle ktoś czyści środek baterii no oprócz Adama Fotona),
    ale niektuży lubią czyścić raz na tydzień baterie z zewnątrz i o to mi
    chodziło. że czyszczenie z zewnątrz nie ma wpływu na głowice.
    Z resztą czyszczenie baterii w środku też nic nie zaszkodzi, bo środek
    nawet nie jest chromowany (tylko odlew odpowiednio z frezowany)
    Jedynie nie wolno czyścić głowicy, a najwyżej wymienić.
    Wykręcenie głowicy i tak prawdopodobnie powoduje utratę gwarancji.

    Hej

  • 6. Data: 2009-02-15 20:37:10
    Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl>

    Użytkownik "brombel" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    Nikt nie czyści mleczkiem czy nawet Cilitem środek baterii co drugi
    dzień (czy wogóle ktoś czyści środek baterii no oprócz Adama Fotona),
    ale niektuży lubią czyścić raz na tydzień baterie z zewnątrz i o to mi

    No właśnie i mi i moim znajomym panowie serwisanci opowiadał o tych
    gospodyniach domowych - to mleczko dostaje sie między ruchome części i
    niszczy baterię. U mnie baterie czyści się płynem do naczyń i/lub ściereczką
    z mikrofibry, zgodnei z sugestią serwisanta, a odkamieniam "kamykiem" albo
    najczęściej sokiem z cytryny.

    :-) M.

  • 7. Data: 2009-02-15 20:55:45
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ściereczką z mikrofibry, zgodnei z sugestią serwisanta, a odkamieniam
    > "kamykiem" albo najczęściej sokiem z cytryny.

    Pojęcie "mleczko" jest bardzo ogólne. Mieszczą się w nim także mleczka
    przeznaczone specjalnie do czyszczenia armatury. Nie sądzę, by one niszczyły
    baterie.
    Ponadto (o ile wiem) baterie posiadają uszczelnienia. Którędy do wnętrza
    baterii wpływa to mleczko, przedostając się do głowicy ?
    JBP

  • 8. Data: 2009-02-16 06:18:49
    Od: brombel <l...@p...pl>

    On 15 Lut, 21:55, "JBP" <t...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał w
    wiadomościnews:qmam66-2iu.ln1@usenet.etop.pl...

    I moim zdaniem też tak się powinno robić.

    > Ponadto (o ile wiem) baterie posiadają uszczelnienia. Którędy do wnętrza
    > baterii wpływa to mleczko, przedostając się do głowicy ?

    To nie jest takie łatwe żeby to mleczko tam wpłyneło, chyba że się
    zdejmnie rączke.
    Po zatym głowica cała jest z plastyku tylko od spodu ma uszczelkę, ale
    ona jest dociśnięta do korpusu.

  • 9. Data: 2009-02-16 07:18:14
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

> [...]
    > braz i miejscami mosiadz
    >

    > Uzywalem tego Cilita do usuwania kamienia z innych "sprzetow" - mialbym

    Jeżeli chcesz mieć zniszczony chrom to używaj dalej tych świństw :)
    Normalnie osoady z kamienia czyści się "zwykłym" mleczkiem do szorowania
    typu "Cif" lub pastą do zębów. Nie działa to "samo" - trzeba przetrzeć
    ściereczką i spłukać ale niczego nie niszczy.
    --
    Jackare