  • 1. Data: 2009-02-13 19:50:44
    Temat: Wanna, kabina z hydromasażem - opinie
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Ktoś przerabiał temat?
    Posiada?
    Używa?
    Podzieli się opiniami na co zwracać uwagę przy zakupie?
    Robię sobie miejsce i pomyślałem o takim bajerze ale tyle tego że ciężkoe
    coś wybrać. Albo chińczyki za 2-4 tys albo POOLSPA za ponad 10000.
    Dzięki za opinie
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2009-02-13 22:13:59
    Temat: Re: Wanna, kabina z hydromasażem - opinie
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Robię sobie miejsce i pomyślałem o takim bajerze ale tyle tego że ciężkoe
    > coś wybrać. Albo chińczyki za 2-4 tys albo POOLSPA za ponad 10000.
    drozszy chinczyk, jak ci sie trafi jeszcze markowy jakis to spox
    ale...
    pamietaj wanna z hydro jest bardzij upierdliwa niz klima w samochodzie
    (odgrzybianie, czyszczenie, przeplukiwanie i odkamienianie co pol roku
    minimum)
    w efekcie teraz mam duuuza wanne bez bajerow i kabine z laznia parowa i
    radiem ;-)
    jak dla mnie to optimum
    a i filtry na podejsciach
    pozdrawiam

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-02-13 22:34:20
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Wasserman jest fajny, ale tylko jak masz własny dom. W bloku sąsiedzi zabiją
    Cię za hałas. Na działce zamarźnie. Od cholery roboty z czyszczeniem.

    Pozdrawiam

    Czapla