  • 1. Data: 2009-02-13 18:05:26
    Temat: parowe "cudo" z TVMARKET
    Od: "gmarek" <g...@p...onet.pl>

    witam

    tvmarket oferuja takie parowe "cudo" Rovus garment steamer
    czy ktos ma i moze podzielic sie uwagami z użytkowania urzadzenia?

    tu opis ze sklepu:
    http://www.tvmarket.pl/RovusGarmentSteamer-63379-994
    -pc.html?irp=3

    pozdawiam
    gmarek

  • 2. Data: 2009-02-13 20:39:40
    Temat: Re: parowe "cudo" z TVMARKET
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Tivimarket to sklep dla debili.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-02-13 21:01:38
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    wiadomości news:gn4luf$4v7$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Tivimarket to sklep dla debili.
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    Nie obrazaj emerytow!
    dla nich to jak dla nas allegro
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-02-13 21:21:52
    Od: "gmarek" <g...@p...onet.pl>

    no może nie aż...
    generalnie ja ma takie wrażenie, że zawsze sprzedają szmire i to drożej
    ale żona sie uprała na takie urządzenie
    wiec jesli możecie polecic to lub inne o takich funkcjach
    to chętnie poczytam

    gmarek

  • 5. Data: 2009-02-13 22:05:16
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gmarek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale żona sie uprała na takie urządzenie
    > wiec jesli możecie polecic to lub inne o takich funkcjach

    moze kup jej takie na poczatek
    http://www.allegro.pl/item551989488_rewelacyjne_zela
    zko_parowe_wonder_steamer.html
    kiedys mialem szajs totalny poza tym ze wilgotne sie robilo nic nie
    prasowalo
    zreszta cudow nie ma, prasowac to chyba od prasy ;-) (bez czasopism)

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 6. Data: 2009-02-13 22:31:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 19:05:26 +0100, gmarek napisał(a):

> [...]
    >
    > tvmarket oferuja takie parowe "cudo" Rovus garment steamer
    > czy ktos ma i moze podzielic sie uwagami z użytkowania urzadzenia?

    Nie mam tego i na pewno nie kupię. Ponieważ nie ma takiej siły, która
    kazałaby się włóknom układać w idealnej płaszczyźnie bez nacisku, prócz
    temperatury. Samo gorące parowanie często wręcz obkurcza włókna niektórych
    tkanin (mam taka jedną spódnicę - nie do uprasowania, kiedy jest choćby
    gram wilgoci) i to dosyć nierównomiernie... Absolutnie nie polecam, z góry
    twierdzę, że to szajs. Żeby jeszcze nie ta para, lecz suche, gorące
    powietrze pod ciśnieniem, to może dałoby to jakiś efekt...

  • 7. Data: 2009-02-13 22:31:35
    Od: "W." <h...@g...pl>

> [...]
    > ale żona sie uprała na takie urządzenie
    > wiec jesli możecie polecic to lub inne o takich funkcjach

    Jest to szajs, dokładnie. Lepiej kup żelazko z wytwornicą pary.

  • 8. Data: 2009-02-13 22:47:25
    Od: "W." <h...@g...pl>

> [...]
    >
    > tvmarket oferuja takie parowe "cudo" Rovus garment steamer
    > czy ktos ma i moze podzielic sie uwagami z użytkowania urzadzenia?

    http://www.eurolux.com.pl/systemy_prasowania.html Poczytaj o takich cudach
    do prasowania.

  • 9. Data: 2009-02-13 23:04:55
    Od: "W." <h...@g...pl>

  • 10. Data: 2009-02-14 21:19:17
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    gmarek pisze:
> [...]
    >
    > tvmarket oferuja takie parowe "cudo" Rovus garment steamer
    > czy ktos ma i moze podzielic sie uwagami z u?ytkowania urzadzenia?

    a moze grupowicze znaja/maja cos takiego :

    http://www.rtvagd.sklep.pl/whirlpool/awr_213_8458.ph
    p5

    lub podobnego, tzn nie tylko z funkcja suszenia ale i parowania... ?

    slyszalem gdzies ostatnio, przez przypadek, ze cos takiego podobnego
    jest fajne, bo takie rzeczy jak koszule, fraki, garnitury nie tylko
    odswieza, ale i "prasuje"

    prawda li to? jest cos takiego i czy faktycznie dziala?

    bo, szczerze mowiac prasowania koszul nie trawie i moge nawet wydac 2000
    zł na urządzenie, które będzie robiło to za mnie :)

    nie, TŻka też nie trawi prasowania koszul :)