    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: parowe "cudo" z TVMARKET
    Date: Fri, 13 Feb 2009 23:31:11 +0100

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 19:05:26 +0100, gmarek napisał(a):

    > witam
    >
    > tvmarket oferuja takie parowe "cudo" Rovus garment steamer
    > czy ktos ma i moze podzielic sie uwagami z użytkowania urzadzenia?
    >
    > tu opis ze sklepu:
    > http://www.tvmarket.pl/RovusGarmentSteamer-63379-994
    -pc.html?irp=3

    > pozdawiam
    > gmarek

    Nie mam tego i na pewno nie kupię. Ponieważ nie ma takiej siły, która
    kazałaby się włóknom układać w idealnej płaszczyźnie bez nacisku, prócz
    temperatury. Samo gorące parowanie często wręcz obkurcza włókna niektórych
    tkanin (mam taka jedną spódnicę - nie do uprasowania, kiedy jest choćby
    gram wilgoci) i to dosyć nierównomiernie... Absolutnie nie polecam, z góry
    twierdzę, że to szajs. Żeby jeszcze nie ta para, lecz suche, gorące
    powietrze pod ciśnieniem, to może dałoby to jakiś efekt...