    From: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: parowe "cudo" z TVMARKET
    Date: Sat, 14 Feb 2009 22:19:17 +0100

    gmarek pisze:
    > witam
    >
    > tvmarket oferuja takie parowe "cudo" Rovus garment steamer
    > czy ktos ma i moze podzielic sie uwagami z u?ytkowania urzadzenia?
    >
    > tu opis ze sklepu:
    > http://www.tvmarket.pl/RovusGarmentSteamer-63379-994
    -pc.html?irp=3

    a moze grupowicze znaja/maja cos takiego :

    http://www.rtvagd.sklep.pl/whirlpool/awr_213_8458.ph
    p5

    lub podobnego, tzn nie tylko z funkcja suszenia ale i parowania... ?

    slyszalem gdzies ostatnio, przez przypadek, ze cos takiego podobnego
    jest fajne, bo takie rzeczy jak koszule, fraki, garnitury nie tylko
    odswieza, ale i "prasuje"

    prawda li to? jest cos takiego i czy faktycznie dziala?

    bo, szczerze mowiac prasowania koszul nie trawie i moge nawet wydac 2000
    zł na urządzenie, które będzie robiło to za mnie :)

    nie, TŻka też nie trawi prasowania koszul :)