  • 1. Data: 2009-02-12 18:09:17
    Temat: Opłata za wywóz śmieci
    Od: "tbud" <a...@a...pl>

    Jak to jest w waszych gminach. Bo u nas chcą wprowadzić stałą opłatę 7,5 PLN
    od osoby zmieszkującej w gospodarstwie domowym. Co ciekawsze ilość śmieci za
    tą cenę jest ograniczona do dwóch worków na śmieci. Czy jest to drogo czy
    nie?

    ---
    Nie wiesz gdzie pojechać
    www.atrakcyjnaturystyka.pl

  • 2. Data: 2009-02-12 18:30:48
    Temat: Re: Opłata za wywóz śmieci
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > PLN od osoby zmieszkującej w gospodarstwie domowym. Co ciekawsze ilość
    > śmieci za tą cenę jest ograniczona do dwóch worków na śmieci. Czy jest to

    Porównywalnie jak u nas.
    A co wcześniej robiliście ze śmieciami?

    Pozdrrr... Reksio

  • 3. Data: 2009-02-12 19:22:31
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "tbud" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tą cenę jest ograniczona do dwóch worków na śmieci. Czy jest to drogo czy nie?

    u mnie 8 zł za kubeł 120 litrów - prócz tego są we wsi pojemniki na szkło itd

  • 4. Data: 2009-02-12 20:03:43
    Od: "W." <h...@g...pl>

  • 5. Data: 2009-02-12 20:09:20
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    A te 7,50 to miesięcznie/na tydzień?
    Ja mam ostatni rachunek na 59,27 zł za 0,955 m sześć. (3 osoby, 1 kubeł 120
    litrowy)
    Jacek

  • 6. Data: 2009-02-12 20:21:35
    Od: 4...@g...com

    witaj
    my płacimy za wywóz śmieci 40zł miesięcznie
    (2razy w miesiącu opróżniają 240l kubełek)

  • 7. Data: 2009-02-12 21:53:15
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik <4...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    witaj
    my płacimy za wywóz śmieci 40zł miesięcznie
    (2razy w miesiącu opróżniają 240l kubełek)

    U mnie 26zł za kubeł 240litrów. Opróżniaja jak ich wezwę- żadnych opłat
    miesięcznych.

    Kris

  • 8. Data: 2009-02-13 10:12:06
    Od: geyb <g...@g...pl>

    U nas (Wrocław) 120l kubeł kosztuje ok. 46 zł miesięcznie (wywóz 4
    razy), czyli ponad 11 zł za jedno opróżnienie.

  • 9. Data: 2009-02-13 10:48:43
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    u mnie na wsi 10zł za kubeł 240l gdy wezwę