  • 1. Data: 2009-02-13 12:16:19
    Temat: Skrzynka na listy
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Witam!

    Szukam skrzynki na listy ze stali nierdzewnej spełniającej te warunki:
    - stal nierdzewna
    - duży wrzut - list a4 musi wejsć
    - zeby bylo widać ze coś jest w środku bez otwierania
    - miejsce na naety moze byc ale nie musi

    czy ktoś zna taki produkt

    przeszukalem allegrogo i nie znalazłem takiego egzemplarza.

    michal

  • 2. Data: 2009-02-13 20:40:17
    Temat: Re: Skrzynka na listy
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - miejsce na naety moze byc ale nie musi
    >

    > czy ktoś zna taki produkt
    >
    > przeszukalem allegrogo i nie znalazłem takiego egzemplarza.

    Kupiłem taką w Castoramie. 100% Twoich wymagań.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/