    From: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Baterie z KFA i Cilit Zel - nie lubia sie :(
    Date: Sun, 15 Feb 2009 21:37:10 +0100

    Użytkownik "brombel" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:2bede3d7-422c-494d-a684-ef98ab1ee039@i38g2000yq
    d.googlegroups.com...

    Nikt nie czyści mleczkiem czy nawet Cilitem środek baterii co drugi
    dzień (czy wogóle ktoś czyści środek baterii no oprócz Adama Fotona),
    ale niektuży lubią czyścić raz na tydzień baterie z zewnątrz i o to mi

    No właśnie i mi i moim znajomym panowie serwisanci opowiadał o tych
    gospodyniach domowych - to mleczko dostaje sie między ruchome części i
    niszczy baterię. U mnie baterie czyści się płynem do naczyń i/lub ściereczką
    z mikrofibry, zgodnei z sugestią serwisanta, a odkamieniam "kamykiem" albo
    najczęściej sokiem z cytryny.

    :-) M.