  • Data: 2018-03-18 13:30:04
    Temat: Re: Brak słupków granicznych kupowanej działki.
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież spraw oddawania gminie nie roztrzyga się w terenie z geodetą
    > i z sąsiadami, tylko właśnie na podstawie map.
    W zasadzie, to powinien to przeczytać autor wątku.
    Pomijam fakt, że w Polsce jest to tylko powierzchnia, ale nikt jeszcze nie
    kupił kawałka ziemi na własność. Kupuje się tylko prawa do konkretnego
    kawałka.Są tylko prawa papierowe- na przykład prawo do zabudowy.To, ze sąsiad
    nie może przewodu zawiesić nad skrajem działki- to też prawo.Obowiązki też są,
    i nie wszystko jest w księgach.Powinno być w umowie sprzedaży, ale czasem się
    zapomina. Jeżeli możesz udowodnić, że dotąd jest moje, a dalej już nie-palików
    nie ma- to spoko.Jeżeli nie- to lepiej robić tak, jak powiedziałem.Ale to są
    jego pieniądze, a ja niepotrzebnie się czepiam.

    > Wszystkie Ryśki to porządne chłopy.Tylko? Ja mam inaczej...
    Pozdro. a bo mi to...