  • Data: 2018-03-18 12:41:54
    Temat: Re: Brak słupków granicznych kupowanej działki.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    abomito pisze:

    > Ale jeśli ten hektar musisz ogrodzić, to warto widzieć, że ta kępa
    > drzew jest twoja( albo nie).

    To jest dobry argument. Jeśli chcę mieć pewność, że ta urocza kępa
    jałowców znajdzie się na mojej działce, to wtedy zarządzam pomiary
    (lub sam je wykonuję). Ale nijak to się ma do spraw formalnych,
    aktów notarialnych i innych papierów.

    Jarek

    --
    Bo trzeba waszmościom wiedzieć, że oni mają tam proces z Jaworskim o gruszę,
    co na miedzy stoi i w połowie nad Jaworskich gruntami, a w połowie nad naszymi