  • Data: 2018-03-18 12:40:32
    Temat: Re: Brak słupków granicznych kupowanej działki.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    abomito pisze:

    > Przecież nikt Ci nie każe tego robić.
    > Ale widywałem działki, gdzie brakowało metra- dwóch któregoś wymiaru.
    > Albo nagle się okazuje, że szczęśliwy właściciel musi oddać 2 metry na
    > rzecz gminy.Zasadniczo powinien to zarządzić właściciel wcześniej, ale
    > "zapomniał". A znam wypadek ( działka narożna, jeszcze lekko trójkątna)
    > że te dwa metry na długości dużo zmieniało.

    Przecież spraw oddawania gminie nie roztrzyga się w terenie z geodetą
    i z sąsiadami, tylko właśnie na podstawie map.

    > A pomyłki przy ustawianiu płotu są nagminne, choć przeważnie na szerokość
    > pół fundamentu.Ale jeszcze się nie spotkałem fundamentu ze stratą.

    Tym bardziej muszę po raz kolejny pochwalić pana Rysia, mojego sąsiada,
    który postawił płot na swojej działce, Metr od granicy.

    > Oczywiście można wszystko prostować po kupnie.Ale po co?

    No własnie, po co? Nie widzimy potrzeby.

    > Oczywiście, przy kupnie samochodu też wierzysz sprzedawcy?
    > Wygląda na uczciwego...

    Do tej pory wierzyłem. Chyba nie ma innego wyjścia. Dopiero potem
    wychodzi, że Volkswagen to oszuści (ale ja od Volkswagena nic nie
    kupiłem).

    Jarek

    --
    Wszystkie Ryśki to porządne chłopy.