  • 111. Data: 2023-09-12 15:42:08
    Temat: Re: Brandlujecie się bzdurami a prąd staniał
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 12 września 2023 o 14:46:07 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Sun, 10 Sep 2023 12:19:00 -0700 (PDT), w
    > <a...@g...com>, Zenek Kapelinder
    teza w stosunku do ugrupowania ktore nie ma programu wyborczego a nawet gdyby miało
    to ich lider powiedział publicznie ze i tak by go nie realizował.
    > Kiedy będą te mieszkania po 2 tys./m2?
    Doczekasz się.

  • 112. Data: 2023-09-12 20:50:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Sep 2023 06:42:08 -0700 (PDT), w
    <15ad340b-1439-4b71-bdf9-37c57df17732n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder

    Czekam. Kiedy, dzbanie? :D

  • 113. Data: 2023-09-12 23:34:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 12 września 2023 o 20:54:07 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    miało to ich lider powiedział publicznie ze i tak by go nie realizował.
    Juz niedługo. Najpierw zrobi ci się kocia morda a potem dostaniesz z wkurwienia
    wylewu. I będzie super jak sam zjesz łyzką trochę zupy.

  • 114. Data: 2023-09-13 10:11:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Sep 2023 14:34:59 -0700 (PDT), w
    <2f2cd0a1-abca-4690-873a-97f62d1c65afn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > Juz niedługo. Najpierw zrobi ci się kocia morda a potem dostaniesz z wkurwienia
    wylewu. I będzie super jak sam zjesz łyzką trochę zupy.

    Widzisz jaki jesteś naiwny. Tak naiwny, że w swoje bajki nawet wierzysz :)
    Smutny los głupka internetowego :))

  • 115. Data: 2023-09-14 07:45:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-10 o 20:48, Kris pisze:
> [...]
    tak zidocic za miejsce przy korycie

    > Swirujesz jak dudki zobaczysz?

    Jak większość :P

    > TVPis wpływa na Twoją decyzję wyborczą?

    Nie wiem, nie oglądam :)

    --
    Pete

  • 116. Data: 2023-09-14 07:48:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    tak zidocic za miejsce przy korycie

    Bałtykiem polecam plus okolice.

> [...]
    to ich lider powiedział publicznie ze i tak by go nie realizował.

    Po pierwsze, ani PO, ani tym bardziej PiS nikomu nic nie da. Jest jak w
    starym dowcipie. Oni mówią, że dadzą.
    A PiS na dodatek zabiera teraz i zabierze w przyszłości.

    ale tego Suweren już nie chce widzieć (bo na pewno widzi przy
    codziennych zakupach). Ale to przecież wina Tuska :P

    --
    Pete

  • 117. Data: 2023-11-24 21:46:58
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 28.08.2023 07:39, Pete wrote:

    > A czyj słup?

    Przyznam, że być może ale to być może się myliłem co do niego. Jeżeli
    tak będzie, to przyznam się nawet z wielką chęcią.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz