  • 101. Data: 2023-09-04 16:32:31
    Temat: Re: Brandlujecie się bzdurami a prąd staniał
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 4 września 2023 o 13:46:15 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    > W?
    >
    > Właśnie pierwsze co zrobili po odsunięciu pis od władzy, to zatrzymali
    > przelewy dla Rydzyka.
    > Poszli nawet do sądu, żeby poodkręcać wcześniej przyznane przez pis
    > dotacje - skutecznie.
    A Rydzyk dalej robi co robił.
    Widzisz więc jaka "skuteczność" mieli ci którzy znowu się ustawili w kolejce do
    koryta.
    Dlatego właśnie pisze że jak ci ludzie do władzy znowu się dorwą to będzie tylko
    gorzej jak jest za pisa.
    Tym bardziej że nie planują ograniczyć socjalnego rozdawnictwa a wręcz je rozszerzyc.
    > Pis naruszył kompromis światopoglądowy, więc tak, po jego odsunięciu,
    > będzie szybki odwrót od ich wymysłów.
    Kompromis światopoglądowy ludziska mają w dupie.
    Oprócz garstki przeróżnej maści działaczy, działaczek którzy wokół tego szum chcą
    robić aby coś ugrac dla siebie.
    Ale to marginalne grupki

  • 102. Data: 2023-09-05 07:20:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-09-2023 o 16:32, Kris pisze:

    > A Rydzyk dalej robi co robił.

    Bo pis wrócił do władzy.

    > Widzisz więc jaka "skuteczność" mieli ci którzy znowu się ustawili w kolejce do
    koryta.

    Ale czego się spodziewasz, że nie dość, ze mieli posprzątać po
    poprzednikach, to i posprzątać po ich przewałach w PRZYSZŁOŚCI?

    Zdecydowanie uniwersum Ci się pomyliło, albo sufit na łęb spadł....

    > Dlatego właśnie pisze że jak ci ludzie do władzy znowu się dorwą to będzie tylko
    gorzej jak jest za pisa.

    To jest niemożliwe.
    Fizycznie.

    > Kompromis światopoglądowy ludziska mają w dupie.

    Zobaczymy za miesiąc z hakiem.

    Tak czy tak - dyskusja z zaczadzonym pisiorem jest całkowicie zbędna,
    toto jest odporne na wszelkie fakty.
    EOD

  • 103. Data: 2023-09-05 18:15:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 5 września 2023 o 07:20:04 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > Bo pis wrócił do władzy.

    Ale poprzednicy mieli kilka lat czasu żeby go rozliczyć czy nawet wsadzić za kraty

    > To jest niemożliwe.
    > Fizycznie.

    Pożyjemy zobaczymy
    > Zobaczymy za miesiąc z hakiem.

    Zobaczymy
    > Tak czy tak - dyskusja z zaczadzonym pisiorem jest całkowicie zbędna,
    > toto jest odporne na wszelkie fakty.

    Tu się z tobą zgadzam aczkowiek na pisiorai nie wyglądasz.
    Klapki na oczach masz jak beton pisi tylko chyba w inny kierunek patrzysz.

  • 104. Data: 2023-09-09 20:53:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 4 września 2023 o 07:05:30 UTC+2 Pete napisał(a):

    > No byli. Ale jakbyś włączył dźwięk, to byś się dowiedział, że oni tam
    > byli po to, żeby _rozmawiać_ i odpowiadać na pytanie.
    >
    > Inaczej niż prezes z pinokiem. Tylko wylew szamba.

    Ja tam słabo się znam na polityce ale dzisiaj wyjątkowo od 18.50 do 20.00 oglądałem
    Polsat TVN, TVP.
    Ciekaw jestem m. in. Twojej opinii na temat tego co te "bandy idiotów"( to moja
    opinia)obiecywały.

  • 105. Data: 2023-09-10 07:50:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-09 o 20:53, Kris pisze:

> [...]
    oglądałem Polsat TVN, TVP.
    > Ciekaw jestem m. in. Twojej opinii na temat tego co te "bandy idiotów"( to moja

    Musisz streścić, bo nie oglądałem. Tak pięknie za oknem, że spędzałem
    miło czas z rodziną.
    Natomiast wiem, że Coco wygrała US Open ;)

    --
    Pete

  • 106. Data: 2023-09-10 08:09:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 10 września 2023 o 07:50:08 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Musisz streścić, bo nie oglądałem
    Dużo nie straciłeś. Generalnie festiwal obietnic. Aż nie wierzyłem że można się tak
    zidocic za miejsce przy korycie

    > Tak pięknie za oknem, że spędzałem
    > miło czas z rodziną.

    My podobnie. Tylko rodzina plus piesy. A w sumie piesy to u nas jak rodzina;)
    Tylko że my w lesie lub nad morzem lub nad morzem w lesie.
    Pierwszy wysyp " normalnych" grzybów się skończył ale pojawiły się ogromne ilości
    kurek i pierwsze rydze.
    Ps
    Jeśli nie jesteś z tych co to Turcja/Egipt/ Chorwacja to Szklaną Hute nad Bałtykiem
    polecam plus okolice.

    > Natomiast wiem, że Coco wygrała US Open ;)

    Mów do mnie po polskiemu.
    Jeśli o sport chodzi to się nie znam/ nie używam/ nie oglądam.

  • 107. Data: 2023-09-10 20:40:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-10 o 08:09, Kris pisze:

    > Dużo nie straciłeś. Generalnie festiwal obietnic. Aż nie wierzyłem że można się tak
    zidocic za miejsce przy korycie

    Pis wyznaczył kierunek, trzeba go pokonać własną bronią. Suweren
    świruje, jak dudki zobaczy.

> [...]
    > Ps
    > Jeśli nie jesteś z tych co to Turcja/Egipt/ Chorwacja to Szklaną Hute nad

    W tym roku Porto i Lizbona, ale dzięki za namiary, obczaję temat :>

    > Mów do mnie po polskiemu.
    > Jeśli o sport chodzi to się nie znam/ nie używam/ nie oglądam.

    Tenis.
    Chodzi o to, że mecz zaczął się o 23:00 CET, wtedy dopiero mam czas
    włączyć szkiełko :D

    --
    Pete

  • 108. Data: 2023-09-10 20:48:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 10 września 2023 o 20:40:33 UTC+2 Pete napisał(a):

    tak zidocic za miejsce przy korycie
    > Pis wyznaczył kierunek, trzeba go pokonać własną bronią. Suweren
    > świruje, jak dudki zobaczy.

    Swirujesz jak dudki zobaczysz?
    TVPis wpływa na Twoją decyzję wyborczą?

  • 109. Data: 2023-09-10 21:19:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > Tenis.
    > Chodzi o to, że mecz zaczął się o 23:00 CET, wtedy dopiero mam czas

    Sugerujesz ze PO da więcej pieniędzy ludziom niz PiS zęby wygrać wybory? Odważna teza
    w stosunku do ugrupowania ktore nie ma programu wyborczego a nawet gdyby miało to ich
    lider powiedział publicznie ze i tak by go nie realizował.

  • 110. Data: 2023-09-12 14:44:25

    Sun, 10 Sep 2023 12:19:00 -0700 (PDT), w
    <a4cf114c-140b-436c-9cfa-9d2a60477369n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    to ich lider powiedział publicznie ze i tak by go nie realizował.

    Kiedy będą te mieszkania po 2 tys./m2?