  • Data: 2019-01-10 11:37:48
    Temat: Re: Budowa domku - kierownicy robót
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem
    Pozwól, że wypowiem swoje zdanie na Twój temat.
    Moim zdaniem jesteś kierownikiem robót, któremu pasuje, że inwestor MUSI
    zatrudniać Ciebie przy budowie kurników chlewów, domków jednorodzinnych
    a Ty trzęsiesz 4 literami, że stracisz źródło przychodu.
    Wg mnie jesteś taka asystentka/dyrektorka prezesa jednego z banków,
    która chce brać pieniądze pieniądze za nic.
    Dla Ciebie pieniądze inwestorów to siajs. W końcu inwestorzy płacą ponad
    milion za dom to mogą finansować niepotrzebnych niedouków, nierobów albo
    zbędnych fachowców.
    Jeśli nie widzisz mojego dążenia do wyjaśnienia podstaw prawnych to Twój
    problem. Mnie możesz nazywać jak chcesz.
    Dixi!