  • Data: 2019-01-10 14:27:23
    Temat: Re: Budowa domku - kierownicy robót
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zorientuj się który z lokalnych kierbudów ma dobre układy w lokalnym PINB
    > I z nim gadaj.
    > Ogarnie cała papirologię i załatwi/przystawi pieczątki jakie tam potrzebne będą.

    Ja wiem, że to można załatwiać poprzez dobre układy.
    Chciałbym jednak mieć (już pewne mam) podstawy prawne aby mnie inspektor
    nadzoru nie ganiał wg swojego widzimisię a stawiał konkretne wymagania
    oparte a podstawach prawnych.

    Druga sprawa to fakt, że na naszym terenie kierowników robót z
    uprawnieniami jest mało.