  • Data: 2019-01-10 14:46:03
    Temat: Re: Budowa domku - kierownicy robót
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Będzie. Urząd ocenia stopien złozonosci projektu i podejmuje decyzje odpowiednią do
    własnego widzimisie.

    W tym momencie wchodzimy w uznaniowość.
    Jeden urzędnik stwierdzi, że do budowy kurnika wystarczy kierownik
    budowy a w innym, przy tym samym projekcie będę musiał zatrudnić wielu
    kierowników robót.

    Projekty domów jednorodzinnych są dostępne i budowane w całej Polsce.
    Z pewnością zdarza się, że jeden projekt domu jednorodzinnego w Polsce
    był opiniowany przez różnych inspektorów nadzoru budowlanego.
    Moim zdaniem wymogi dotyczące zatrudniania kierownika budowy oraz
    kierowników robót powinny być takie same.

    Jeśli kilku inspektorów nadzoru z Polski tłumaczy mi i argumentuje brak
    potrzeby zatrudniania kierowników robót dla danej budowy domku
    jednorodzinnego a "mój" inspektor nadzoru widzi potrzebę zatrudniania
    kierownika budowy oraz kierowników robót w każdym przypadku i na każdej
    budowie gdzie występują instalacje to chyba coś nie tak jest?
    Oczywiście mogę się mylić ale po to jest ta grupa abym mógł wymienić z
    Wami poglądy i doświadczenia.

    Z szacunków, jakie przeprowadziłem to ok. 90 % inspektorów nadzoru nie
    wymaga obowiązkowego zatrudniania kierowników robót. Wystarczy jedynie
    kierownik budowy.
    Zastanawiam się jak złożyłbym zapytanie do odpowiedniej jednostki
    administracyjnej albo podrzucił temat periodykowi prawnemu. Ludzie może
    mieliby łatwiej w załatwianiu spraw bo prawo by się wyprostowało.
    Pozdrawiam

    PS
    kurde!! Nie jestem politykiem! (bo takie głupie podejrzenia względem
    mnie już ktoś tutaj próbował głosić)