eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBudowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu z prywatną drogą › Re: Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu z prywatną drogą
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 8 Jun 2023 12:27:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu z prywatną drogą
    From: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 8 June 2023 at 18:49:36 UTC+2, heby wrote:
    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    010720747/O/D20010747.pdf

    > Art. 9. 1. Zabrania si ę wprowadzania ścieków byto-
    > wych i ścieków przemysłowych do urządzeń kanaliza-
    > cyjnych przeznaczonych do odprowadzania wód opa-
    > dowych, a także wprowadzania ścieków opadowych
    > i wód drenażowych do kanalizacji sanitarnej.

    Z prawem jest tak, że ponad Ustawami rządzi orzecznictwo

    Oglądałem Igę, zatem teraz opowiadam po jej wygranej

    -
    Ta ustawa pochodzi od Kwacha

    (Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej: A. KwaEniewski

    zatem jego pytać o błędy w ustawie

    ==-=
    A jest ich ponad 100 !!!

    Dziennik Ustaw Nr 72 -- 5367 -- Poz. 747
    747
    USTAWA
    z dnia 7 czerwca 2001 r.
    o zbiorowym zaopatrzeniu w wod i zbiorowym odprowadzaniu Ecieków

    ---0
    Główny błąd polega na zintegrowaniu ścieków i wody pitnej w jednej ustawie.

    Woda pitna to czystośc i zdrowie

    a ścieki to choroba, zanieczyszczenia.

    To jest jakaś polska patologia, że Wodociągi i Ścieki pojawiają się w Polsce jako
    jedno przedsiebiorstwo
    i po jednej stronie drogi śmierdzi okropnie oczyszczalnia, a po drugiej znajduja się
    wodociągi (a często po tej samej stronie drogi znajdują sie wodociągi i ścieki).

    A czym są ścieki ?

    Ścieki to broń biologiczna, gdyż używane sa szczepy bakterii do rozkładu substancji
    organicznych, znajdujących się w ściekach i w ściekach w ciągu ostatnim 3 lat zarazy
    znajdowały sie tryliony koronawirusów

    i dlatego w Hameryc e badano ścieki na obecnośc koronawirusa, aby identyfikowac
    osiadla, dzielnice wolne od lub zakażone koronawirusem.

    Bo gdy koronawirusy w ściekach osiedlowych to znaczy, że na osiedlu mieszkaja osoby
    zarażone.,

    I pisał do mnie profesor z Glasgow, aby mu pomóc w wykrywaniu koronawirusów w
    ściekach w Gl;asgow.

    I w tym celu kontaktowalem się z Instytutem w Izraelu, premierem, ministrem zdrowia,
    bo ich instytut jako jedyny na świecie opracował spektroskop wykrywający koronawirusy
    w ślinie rozcienczonej sola fiozjologiczną i te spektroskopy zamówiłem.

    Ale co to sa ścieki ?

    To broń biologiczna i pracownicy zakladów oczyszczania maja status pracowników wojsk
    ochrony biologicznej.

    Kulczyk sprowadzał bakterie rozkladające gnojówkę w wielkich silosach w celu
    fermentacji produkującej z gnojówki metan.

    I z tego powodu wodociągi powinny być rozdzielone od pracowników oczyszczalni, aby
    się nigdy nie kontaktowali wzajemnie w pracy czy po pracy,
    bo ci jedni to czyści pracownicy a ci drudzy to brudni pracownicy od ścieków, które
    sa bardzo toksyczne i zawieraja miliardy bakerii, wirusów i wszelkich patogenow,
    których przeżywalność może być długa.

    Nieprawidłowe jest regulowanie materii brudnej, skażonej, zagrażającej zdrowiu i
    zyciu z materią czystą - czyli wodą pitną,
    jedną ustawą

    Ale pytac o to Kwacha.

    ---
    A teraz to samego meritum:

    8) Ecieki -- wprowadzane do wód lub do ziemi:
    a) wody zu yte na cele bytowe lub przemys?owe,
    b) ciek?e odchody zwierz ce, z wyjatkiem gnojówki
    i gnojowicy przeznaczonej do rolniczego wyko-
    rzystania w sposób i na zasadach okreElonych
    w przepisach ustawy z dnia 26 lipca 2000 r. o na-
    wozach i nawo eniu (Dz. U. Nr 89, poz. 991),
    c) wody opadowe lub roztopowe, uj te w systemy
    kanalizacyjne, pochodzace z powierzchni zanie-
    czyszczonych, w tym z centrów miast, terenów
    przemys?owych i sk?adowych, baz transporto-
    wych oraz dróg i parkingów o trwa?ej nawierzch-
    ni,

    --
    Odprowadzanie ciekłych odchodów zwierzęcych do wód lub do ziemi, jest zakazane bez
    biologicznego oczyszczenia, gdyż wywołuje rozwój alg ( patrz Algi w Odrze w 2022

    -----

    10) Ecieki komunalne -- Ecieki bytowe lub mieszani-
    n Ecieków bytowych ze Eciekami przemys?owy-
    mi, lub mieszanin Ecieków bytowych z wodami
    opadowymi, lub mieszanin Ecieków bytowych
    ze Eciekami przemys?owymi i wodami opadowy-
    mi,

    A tutaj mieszanie śieków komunalnych, bytowych z wodami opadowymi (czyli deszczowką)
    jest wyraźnie dozwolone i zintegrowane jako łączne pojęcie.

    ---

    Nie będę dalej szukał wad w ustawie, bo gram w szachy, ale dzwoń w poniedziałek do
    Kwacha i pytaj o szczegóły