  • Data: 2016-02-05 11:33:31
    Temat: Re: Budowa malego domku na plycie fundamentowej
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-05 o 11:22, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał
    >
    > no gwizdne kogos w ucho zaraz
    > http://www.budyn.riders.pl/4.JPG tyle przyjechało drewna (wszystkie
    > sciany zewnetrzne, bez stropu i wiezby)
    >
    > a tak sie robiło, własne prywane dzieci zapedzilem do roboty też - co
    > sie nauczyły to ich
    > http://www.budyn.riders.pl/1.JPG
    > http://www.budyn.riders.pl/2.JPG
    > http://www.budyn.riders.pl/3.JPG
    >
    > Bardzo ładne zdjęcia pokazujące montaż gotowych elementów.
    > Nie widzę tu jednak nigdzie narzędzi stolarskich.
    > W jaki sposób na podstawie swoich projektów wycinałeś te beleczki z
> [...]

    Co Ty opowiadasz?
    Dokładność poniżej 1mm w zupełności wystarcza.
    Łączenia robi się na gwoździe, ew śruby zamkowe (jeśli wymagana jest
    naprawdę duża wytrzymałość na ścinanie).

    Budowa takiego domu to zadanie dla ogarniętej osoby wyposażonej w piłę
    tarczową i młotek (lepiej gwoździarkę). Na tym polega urok tej
    technologii. Jest znacznie łatwiejsza, precyzyjniejsza i szybsza od
    murowanej.

    To, co widać na zdjęciach każdy z tej grupy dyskusyjnej zbudowałby sam
    po jednodniowym przeszkoleniu.

    --
    MN