  • 11. Data: 2012-06-04 23:00:32
    Temat: Re: C.W.U. prądem wyniki
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    news:op.wfd9w7j2p8ku5w@radek-netbook...
    On Mon, 04 Jun 2012 20:15:31 +0100, Adam <a...@g...com> wrote:

    >Wlasnie dla tego sie zdecydowalem na pompe...zawsze mnie zastanawialo
    >jakim cudem ludzie placa po 2 tys zl za podlaczenie gazu.

    Ano normalnie. Robisz projekt - 500, bierzesz goscia uprawnieniami, albo i
    bez. :-) 1000-1500 z materialem. Papiery nisiesz gratisowo do urzedu i
    gotowe.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2012-06-04 23:20:14
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2012 18:33:12 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > A ja chyba gazu nie wezmďż˝. Zrobiďż˝ pellet, bo warunki sďż˝ nie do
    > przyj�cia.
    > Op�ata jednorazowa to w sumie z 10 tysi�cy plus dostosowanie palnika.
    > Mo�e
    > wyj�� 12 tysi�cy. Pozwolenie na budow� i papierologia, p�niej

    > He, he - bylo pompe ciepla wziasc odrazu to juz by sie dawno zwrocila :)
    > Niech sie teraz zwolennicy gazu co to przylacz zawsze kosztuje
    > "maksymalnie 2k pln bo wszystko finansuje gazownia" odezwa i dadza Ci rade
    > jak zejsc z tych 12k pln do dwoch :D
    pozdr.

    Gazownia chce 3 tysiące i to nie wiem czy nie plus VAT. Do tego projekt,
    mapki, projektant

  • 13. Data: 2012-06-04 23:23:15
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Ano normalnie. Robisz projekt - 500, bierzesz goscia uprawnieniami, albo i
    > bez. :-) 1000-1500 z materialem. Papiery nisiesz gratisowo do urzedu i

    Gazownia chce 3000. Projektant 1000, do tego materiały i robocizna, mapki
    srapki. Za wykonanie od mojej strony też 2-3 tysiące. Kominiarz 300zł.

  • 14. Data: 2012-06-04 23:32:00
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "RadekNet" <r...@r...com> wrote in message

    > Wlasnie dla tego sie zdecydowalem na pompe...zawsze mnie zastanawialo
    > jakim cudem ludzie placa po 2 tys zl za podlaczenie gazu.

    Gdybym był mądry wtedy tak jak teraz to po pierwsze nigdzie by nie było
    kaloryfera. Bym nie budował piwnicy tylko większy dom na jednym poziomie,
    bez żadnego poddasza i gównianej wełny. Co do źródła ciepła to nie wiem ale
    na pewno miałbym piiec do spalania odpadków, papieru, drewna.

  • 15. Data: 2012-06-05 08:17:17
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Niech sie teraz zwolennicy gazu co to przylacz zawsze kosztuje
    "maksymalnie 2k pln bo wszystko finansuje gazownia" odezwa

    U mnie kosztowalo 2,2k. Wiec dramatu nie bylo.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 16. Data: 2012-06-05 08:19:50
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Gazownia chce 3000. Projektant 1000, do tego materiały i robocizna,
    > mapki srapki. Za wykonanie od mojej strony też 2-3 tysiące. Kominiarz
    > 300zł.
    E tam. Projekt 500, kominiarz 100.
    Wykonanie z mojej strony: 25 mb w ziemi to koszt pomaranczowej rury i
    koparki.
    W srodku instalacja w miedzi do pieca to koszt 500 zl.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 17. Data: 2012-06-05 09:15:02
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Gdybym był mądry wtedy tak jak teraz to po pierwsze nigdzie by nie było
    > kaloryfera. Bym nie budował piwnicy tylko większy dom na jednym poziomie,

    masz 800m2 i zrobilbys to na jednym poziomie? Przeprowadz sie do biedronki
    :-)))

    b.

  • 18. Data: 2012-06-05 09:16:15
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 04-06-2012 o 23:23:15 kiki <...@p...pl> napisał(a):

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Gazownia chce 3000.

    Strasznie z ciebie zdzierają, chyba śmierdzisz forsą na odległość.
    Gazownia niecałe 1500.

    > Projektant 1000,
    600
    > do tego materiały i robocizna,
    2000 w domu, 1000 od granicy do skrzynki z zaworem na ścianie domu.

    > mapki srapki. Za wykonanie od mojej strony też 2-3 tysiące. Kominiarz
    Mapki grosze.

    > 300zł.
    100zł

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 19. Data: 2012-06-05 09:51:54
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Gazownia chce 3000. Projektant 1000, do tego materiały i robocizna, mapki
    > srapki. Za wykonanie od mojej strony też 2-3 tysiące. Kominiarz 300zł.

    A to dziwne co piszesz. Po pierwsze, tak od tyłu, kominiarz do gazu nie ma
    nic. Masz mieć odbiór kominiarski nie wazne jakiego komina czy z kotła
    gazowego czy na węgiel. Po drugie, to na gazowni spoczywa obowiązek
    wykonania projektu i wytyczenia geodezyjnego bo to gazownia jest wykonawcą i
    właścicielem sieci i przyłącza. U mie było tak, że ja zapłaciłem około
    2200zł gazowni za przyłącze i w tym było już wszystko czego potrzeba.
    Instalacja gazowa za licznikiem czyli wewnątrz budynku to już była moja
    brocha i tak: projekt 150zł materiał + wykonawstwo 700zł. Razem za gaz
    zapłaciłem więc 3tys zł i to wszystko.

    Marek

  • 20. Data: 2012-06-05 14:20:50
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote in message
> [...]
    > Instalacja gazowa za licznikiem czyli wewnątrz budynku to już była moja
    > brocha i tak: projekt 150zł materiał + wykonawstwo 700zł. Razem za gaz

    Tutaj chcą 2 razy tyle albo i 3 razy tyle. To są stawki po wykonaniu kilku
    telefonów.
    Gdybym zlecił to wszystko gazowni to by było jeszcze drożej.