  • 51. Data: 2015-07-06 13:05:47
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: masti <g...@t...hell>

    Piotrek wrote:

    > Ale wszyscy komuniście są źli? Czy robimy jakieś wyjątki? ;-)
    >
    > Hint: komunizm chrześcijański.

    to już dwa zła w jednym :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2015-07-06 18:42:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 09:57:26 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    zdaje sie ze niewiele zrozumiałeś - podejrzewam ze zacietrzewienie na kaczynskiego
    nie pozwala ci logicznie i racjonalnie przemyślec tematu.
    Zgodziles sie ze prawo nie jest swiete - ale jak łamie czy nagijna go kaczor to wtedy
    jest :-)

    > No i jeszcze taka drobna uwaga: załóżmy na chwilę że jakaś partia ma
    > "monopol na wiedzę". Nieistotne skąd: Cyganka im powiedziała, dostali
    > natchnienia Ducha Świętego, albo wydumali coś pod wpływem narkotyków.
    > Nieistotne - to tylko założenie. Ta partia chce coś zrobić o czym _wiem_ że
    > jest dobre dla Polski i Polaków ale Polacy tego nie chcą. Partia dostaje w
    > wyborach 20%. Czy ta partia ma prawo zrobić zamach stanu, by wprowadzić
    > dobro na siłę? Zgodnie z Twoją argumentacją tak - bo zrobi coś złego by
    > osiągnąć dobro.

    Skąd ci sie biorą takie pomysły - zróbmy absurdalne załozenie, wyjdą nam
    niespecjalnie mądre wyniki, które będa dowodem ze strona, która nie dziala wg owych
    absurdalnych założeń jest złaaaa...

    > Wymierzenie im "sprawiedliwości"łamiąc przy okazji prawo nie jest ani
    > "dobrem" ani tym bardziej oczywiste.

    Jesli prawo zostało uchwalone pod dyktando tych których należy sądzic, tak aby sie
    ich sądzic nie dało, to jest to złe prawo, to jest prawo okupanta. A wymierzanie
    sprawiedliwosi jest dobre, bo doprowadza proces niepodleglosci dalej, a
    niepodległosc jest dobra. Czyz nie?

    > Już o tym kiedyś dyskutowaliśmy dla Ciebie chęć rozliczeń jest ważniejsza
    > niż poszanowanie dla prawa - dla mnie nie. Dlatego Ty możesz lubić Orbana
    > czy Kaczyńskiego a ja na nich nigdy nie zagłosuję. Mamy po prostu inną
    > hierarchię wartości.

    No tak - ja cenie wyżej niepodległosc, sprawiedliwosc i prawde historyczną. Dla
    ciebie wazniejsze jest prawo i procedury niespecjalnie sie przejmując kto i po co je
    uchwalał.

    b.

  • 53. Data: 2015-07-07 10:40:57
    Od: noname <n...@d...pl>

    Dnia 2015-07-05, o godz. 20:45:02
    "Ghost" <g...@e...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Kretyńskie jest żalenie się, że nie jest się "preferowanym". Jeśli
    > tego nie widzisz, toś sam kretyn :P

    Myślisz czasem nad tym co piszesz?

  • 54. Data: 2015-07-07 12:08:24
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > kaczynskiego nie pozwala ci logicznie i racjonalnie przemyślec tematu.
    > Zgodziles sie ze prawo nie jest swiete - ale jak łamie czy nagijna go

    Nie, nie ważne kto je nagina tylko w jakim celu - to chyba już ustaliliśmy
    więc nie wiem po co poddajesz to w wątpliwość. Po prostu moim zdaniem
    sytuacja w Polsce za czasów Kaczyńskiego nie usprawiedliwiała zamachu na
    TVP.

    > Skąd ci sie biorą takie pomysły - zróbmy absurdalne załozenie,
    > wyjdą nam niespecjalnie mądre wyniki, które będa dowodem ze strona, która
    > nie dziala wg owych absurdalnych założeń jest złaaaa...

    Wiesz w dyskusji coś trzeba założyć - jeśli pominiemy to założenie to w tym
    momencie żadne świństwo nie może być usprawiedliwione bo nie mamy pewności
    czy jest jakaś ważniejsza przyczyna.

    Ty usprawiedliwiasz zamach na TVP zrobiony przez Kaczyńskiego tym że
    pluralizm czy niezależność w mediach jest wartością wyższą. A więc musisz
    _zaufać_ temu kto dokonuje zamachu że on ten pluralizm czy niezależność
    stworzy by go usprawiedliwić.

    Tak długo jak mu nie zaufasz nie masz podstaw by go usprawiedliwić - bo
    skoro nie wierzysz że zamach coś zmieni to po co zamach?

    Próbowałem Ci to wytłumaczyć na ogólnym przykładzie bo jak piszę o
    konkretnym to Twierdzisz że to dlatego że to Kaczyński - a to po prostu
    najprostszy przykład.

> [...]
    > A wymierzanie sprawiedliwosi jest dobre, bo > doprowadza proces
    > niepodleglosci dalej, a niepodległosc jest dobra. Czyz nie?

    Jeśli "okupant" ma większość to nie jest okupantem tylko demokratyczną
    władzą. A jeśli ma mniejszość to można przez niego uchwalone prawo zmienić.

    > No tak - ja cenie wyżej niepodległosc, sprawiedliwosc i prawde
    > historyczną. Dla ciebie wazniejsze jest prawo i procedury niespecjalnie
    > sie przejmując kto i po co je uchwalał.

    Ten kto ma _większość_ ten może to prawo zmienić i później poprzedników
    osądzić. A jeśli nie ma większości to pora sobie przypomnieć czym jest
    demokracja. Inaczej zaraz dojdziemy do dyktatury "oświeconej" mniejszości a
    to nie ma nic wspólnego z niepodległością i sprawiedliwością.

    Przyjmij w końcu do wiadomości że na podstawie dotychczasowych wyników
    wyborów wychodzi na to że większość nie chce rozliczeń, albo że nie są dla
    nich najważniejsze. Zaakceptuje wolę większości.

    Oczywiście to może się zmienić - idą nowe wybory lud wyrazi swoją wolę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 55. Data: 2015-07-07 12:11:07
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "noname" napisał w wiadomości grup

    > Myślisz czasem nad tym co piszesz?

    Przecież dobrze napisał.

    Od żalenia się pensja nie wzrośnie. A jak innym rośnie a mi nie to warto
    zadać sobie pytanie "dlaczego" i poszukać przyczyny w sobie. Może
    wykształcenie nie takie, może zaangażowanie nie to, a może czas poszukać
    innej pracy. Na pewno internetowe żale i zaprzeczanie rzeczywistości nie
    poprawią sytuacji pracownika który mało zarabia.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 56. Data: 2015-07-07 16:13:18
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 12:08:49 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > demokracja. Inaczej zaraz dojdziemy do dyktatury "oświeconej" mniejszości a
    > to nie ma nic wspólnego z niepodległością i sprawiedliwością.

    parafrazujac,
    "demokracja demokracja ale wladza musi byc po naszej stronie"

    bajcik

  • 57. Data: 2015-07-07 16:51:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > parafrazujac,
    > "demokracja demokracja ale wladza musi byc po naszej stronie"

    No może nie aż tak ale coś w ten deseń.

    Dla mnie niepodległość jest nierozerwalnie złączona z demokracją. O to
    walczyliśmy w Solidarności. Dlatego głos narodu jest dla mnie prawem
    najwyższym nawet jeśli ten naród nie zechce rozliczać swoich poprzednich
    krzywdzicieli i nawet jeśli ten naród wybierze nie tego kto mi pasuje. Bo
    Polska to nie tylko ja.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 58. Data: 2015-07-07 20:41:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >innej pracy. Na pewno internetowe żale i zaprzeczanie rzeczywistości nie
    >poprawią sytuacji pracownika który mało zarabia.

    Danke. Mi się nie chciało. Ludziki zwykle wymyślają, że to "plecy", bo to
    najprościej i przyczyna jest zewnętrzna. No i najważniejsze, nie do
    przeskoczenia to nie ma się co angażować.

  • 59. Data: 2015-07-07 21:56:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > pluralizm czy niezależność w mediach jest wartością wyższą. A więc musisz
    > _zaufać_ temu kto dokonuje zamachu że on ten pluralizm czy niezależność

    qurna ergi, zdaje sie ze rozmawialismy o trybunale konstytucyjnym a nie tvp? Cos
    ominalem?

    > Jeśli "okupant" ma większość to nie jest okupantem tylko demokratyczną
    > władzą.

    Dokladnie jak w PRL :-) Jakbym dziennika sluchal.

    > Ten kto ma _większość_ ten może to prawo zmienić i później poprzedników

    zakladasz ze jestesmy demokratycznym i niepodleglym panstwem. Na pelne odzyskanie
    niepodleglosci mielismy szanse 1990 roku - ten wlasnie sejm probowal odsunac od
    wladzy przedstawicieli okupanta. Nie udalo mu sie - rzad zostal obalony za inspiracja
    agentow i TW okupanta. Kraj w ktorym przedstawiciele okupana sa wciaz przy wladzy nie
    jest krajem niepodleglym - choc zapewne wymyslisz jakas karkolomna teze zeby jednak
    stwiedzic ze jest. Zatem wciaz to mamy do zrobienia. Gdy to zrobimy bedziemy
    samostanowiacym spoleczenstwem i wtedy twoje argumenty na rzecz opinii demokratycznej
    wiekszosci beda trafne.

    > Przyjmij w końcu do wiadomości że na podstawie dotychczasowych wyników
    > wyborów wychodzi na to że większość nie chce rozliczeń, albo że nie są dla
    > nich najważniejsze. Zaakceptuje wolę większości.

    Przyjmij do wiadomosci ze niezalezne media o szerszym zasiegu mamy zaledwie od kilku
    lat - to powoduje ze wiecej prawdziwej informacji dociera do spoleczenstwa. I zmienia
    sie ich zdanie... Zapoznaj sie z historia telewizji w polsce i ktory TW telewizje
    organizował, a który TW załatwił mu koncesje. Tamte telewizje nie sluzyly do
    rzetelnego informowania spoleczenstwa a wlasnie do robienie wody z mozgu polaków -
    szczegolnie w kwestii rozliczen.
    A bez prawdziwej informacji zaden nawet najlepsiejszy komuter nie dokona poprawnego
    wyboru. Spoleczenstwo tez.

    b.

  • 60. Data: 2015-07-07 22:32:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 16:52:22 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

> [...]
    > krzywdzicieli i nawet jeśli ten naród wybierze nie tego kto mi pasuje. Bo

    Ale zdajesz sobie sprawe, ze narod jest oglupiony mediami? Ze to media kreuja
    opinie i to media de facto maja najwiekszy wplyw na to, kogo w tych
    "demokratycznych" wyborach narod wybierze? Bo 95% narodu nie ma zielonego
    pojecia dla kogo, po co i na co zakresla krzyzyk akurat w tym miejscu
    przy roznych wyborach. A kto trzyma media? :-)

    Glowe daje sobie uciac, ze jakby TVN zaczal kreowac Kogutka na wybawce
    narodu, ktory obnizy podatki i podwyzszy wszystkim pensje o 1k to z nieznanego
    nikomu publicznie procz tej grupy drobiu, zostalby w pol roku premierem
    albo prezydentem :-)

    A media sa albo upolitycznione i rzadzi nimi "stara gwardia". Ta gwardia,
    ktorej Ty nie chcesz rozliczyc. To jest bledne kolo :-)

    Wszyscy, ktorzy maczali palce w PRL powinni miec absolutny zakaz pelnienia
    funkcji publicznych. Przez to, ze tak sie nie stalo, demokracja w Polsce
    to fikcja. Rzadza nami nadal komuchy, a demokracja to tylko iluzja :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.