  • Data: 2019-04-15 17:01:09
    Temat: Re: Choinka
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 01:49:49 UTC-5 użytkownik Kris napisał:
    > Pewno mało kogo to zdziwi ale co mi tam
    > W grudniu choinkę kupiłem w doniczce. Z zamiarem że po świętach do garażu trafi a
    wiosna do gruntu żeby sobie dalej rosła.
    > Wiosna jednak zmieniła kolor z zielonej na brąz, wyjąłem ją z doniczki wiec a
    korzenie wyglądają tak:

    > https://zapodaj.net/892daac4bfd67.jpg.html

    O lol!

    Tez zrobilem taki blad kiedys.
    Zapytalem nawet sprzedajacego czy jest szansa ze da sie ja przesadzic.
    I czulem co chcial mi przekazac mowiac ze mozna sprobowac ale on by na to nie liczyl.
    Po wyjeciu z doniczki bylo cos podobnego do tego co masz.

    Drugi raz sie na taki cyrk nie dalem namowic. Zreszta zona tez nie chciala zywej bo
    stwierdzila ze szkoda drzewka.