  • Data: 2019-04-18 14:59:33
    Temat: Re: Choinka
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2019 08:23, Uzytkownik pisze:

    > Zapewne meble, drzwi, okna masz z plastiku?
    >
    > W święta zapewne palisz w tym swoim pseudokominku plastikiem, no bo jak mógłbyś
    > palić trupami drzew w postaci pelletu?
    >
    > Nosisz ubrania tylko i wyłącznie z poliestru, poliamidu i akrylu, a buty zapewne z
    > PCV, no bo jak mógłbyś nosić ubrania z trupów roślin czy zwierząt.
    >
    > Przepraszam, zapomniałem - nosisz ubrania z wełny - wszak najlepsza jest sierść
    > barana na baranie :)
    >
    > Jesteś zwykłym hipokrytą.

    Tylko głupek, tylko głupek p... jak potłuczony co mu ślina na język przyniesie,
    choć przedmiotem rozmowy jest głupota ludzka związana z kupowaniem tzw. żywej
    choinki na bazarze (albo w Biedrze), z okazji przesilenia zimowego. Dla zdrowego
    na umyśle człowieka, wystarczającym argumentem (pomijając wszystko inne) za
    powstrzymaniem się przed kultywowaniem tego pogańskiego obyczaju (corocznego,
    masowego rżnięcia kilkuletnich drzewek iglastych), są słowa żony Budynia:
    "szkoda drzewka". Po prostu.

    Ale dla Ciebie to nie jest argument, bo Ty jesteś zwykłym głupkiem.