  • Data: 2019-04-18 21:31:35
    Temat: Re: Choinka
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to mówią -- pies ogrodnika.

    Mam psa ogrodnika: goni wróble i dzikie gołębie, które przylatują
    pożywić się w ogrodowym karmiku, choć ziaren, które stamtąd spadną
    na ziemię, nie je. Nawet jeśli ktoś co roku sadzi drzewka, by je
    po trzech latach wyciąć z gównianego powodu, to nie znaczy, że nie
    szkodzi to mnie. Szkodzi, bo przyroda jest jedna, jak wspomniałem
    już a zerżnięcie przez użyszkodnika choinki może spowodować, że
    kury u mnie przestaną się nieść, wskutek efektu motyla. Choć nie
    mam kur, ale jakbym się zaparł, to mógłbym mieć.