  • 11. Data: 2012-07-23 10:40:56
    Temat: Re: Ciche!!! baterie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.07.2012 10:07, qlphon pisze:

    > mimo niewątpliwych zalet i korzyści w korzystania z reduktora
    > bardzo niewiele się jego obecność przekłada na zmniejszenie szumu
    >
    > no chyba że masz bardzo wysokie sporo ponad normę ciśnienie wody... ale
    > osobiście nie sądzę - na pewno byś to zauważył...

    Zależy, co uznamy za "normę" ;)

    Ja sobie ustawiłem na 2bar, mam bardzo tanią armaturę, a bardziej mi
    szumi ten "mieszacz" na wylocie, niż gdzieś wcześniej po drodze.

    Poza tym reduktor warto mieć niezależnie od szumu.

  • 12. Data: 2012-07-23 11:55:24
    Od: adamw777 <a...@g...pl>

    W dniu 2012-07-22 23:34, Ikselka pisze:
    > Dnia Sat, 21 Jul 2012 23:10:20 +0200, adamw777 napisał(a):

    > Scianę se wycisz. U mnie w łazience pomogło - "efekty" w sąsiadujacym
    > pokoju są już niemal zerowe.

    Porównaj sobie koszt nowej baterii z kosztem izolacji ściany

  • 13. Data: 2012-07-23 15:14:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Jul 2012 11:55:24 +0200, adamw777 napisał(a):

    > Porównaj sobie koszt nowej baterii z kosztem izolacji ściany

    No, porównałam: koszt JEDNORAZOWEJ (czyt. na całe życie) izolacji ściany z
    kosztem KILKU baterii, aż trafię na tę cichą (albo i niekoniecznie trafię).
    --
    XL

  • 14. Data: 2012-07-23 15:33:13
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@W...gazeta.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > No, porównałam: koszt JEDNORAZOWEJ (czyt. na całe życie) izolacji ściany z
    > kosztem KILKU baterii, aż trafię na tę cichą (albo i niekoniecznie trafię).

    Jeśli instalacja zgrzewana to wystarczy jeden element zbyt mocno potraktowany
    zgrzewarką i przekrój potrafi o połowę się zmniejszyć. Odkręć najpierw wężyki
    beteryjne z zaworków, wkręć inny/długi, albo podstaw wiadro i puść wodę.
    Będziesz wiedział czy to wina baterii.