  • Data: 2019-08-04 19:43:49
    Temat: Re: Ciśnienia w baniakach przeponowych
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 3 Aug 2019 14:27:58 -0700 (PDT), Lisciasty
    <l...@p...pl> wrote:
    > Jest na to jakaś reguła czy się na oko ustawia?

    W instrukcji mojego baniaka było, że cisniebie robocze instalacji
    (tzw początkowe, przy zimnej wodzie) powinno być wyższe o ok 0.2
    bara ciśnienia spoczynkowego w baniaku (sprawdzasz na wentylu) .
    Warto sprawdzać, bo mój baniak użyty do c.o. okazał się fabrycznie
    napompowany do 3.5 bara przez co początkowo nie mogłem ustabilizować
    wahań ciśnienia w c.o. gdzie roboczo jest tylko ok 1bar na zimno.
    Widać był domyślnie skonfigurowany do cwu.

    --
    Marek