  • Data: 2019-06-11 21:33:43
    Temat: Re: Co na komary?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2019 o 19:34, collie pisze:
    > Jeśli kocimiętkę uważasz za paskudztwo, to pewnie nigdy nie miałeś
    > kota.
    Czytam o zapachach odstraszających komary i piszą tam o kocimiętce, ale
    też jest m.in. tymianek, mięta, nagietek i sosna.
    U mnie w ogrodzie mam 3 spore kępy mięty i pod nią w czasie upału
    chronią się całe tabuny komarów. Co do sosny, to trudno mi ocenić, bo w
    tujach jest komarów do oporu, a sosnę mam jedną z gałęziami powyżej 4
    metrów, więc to dla komarów za wysoko.
    Coś mi się zdaje, że skuteczność tych "ekologicznych" metod jest
    podobna, jak słynnej żarówki odstraszającej komary.
    Jacek