  • 11. Data: 2016-04-20 15:26:48
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-04-20 o 12:40, Adam Sz. pisze:

    > Ja tez bede robil porzadki w garazu za pare dni i bede malowal zwyklym
    > lateksem z tikkurilli - zmywalny, lepsze to niz np. sniezka wersja kitchen
    > & badroom :-)

    Kitchen, to do kitchen, do garażu szukam czegoś bardziej wodoodpornego.

    > A jezeli chodzi o meble to znalazlem taki zarypisty system szyn i prostych
    > polek na sciany (sprzedaje go tez gosc z allegro):
    >
    > http://www.elementsystem.cz/inspirace-element-system
    /

    Garaż mam za mały na takie półki, ale w spiżarni stosuję i jestem
    zadowolony.

  • 12. Data: 2016-04-20 15:49:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 20 kwietnia 2016 15:26:54 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Kitchen, to do kitchen, do garażu szukam czegoś bardziej wodoodpornego.

    To raczej nie fasadowa - tak mi sie wydaje. To lateksowa jest wlasnie
    wodoodporna - skoro ja mozna szorowac szczotka i myc szmata do czysta, to
    znaczy ze jest b. odporna :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2016-04-20 15:59:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 20 kwietnia 2016 14:39:43 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:

    > Bardzo mi się podoba te rozwiązanie. I teraz pytanie.
    > Czy jak zawalę taką półkę pełnymi słoikami litrowymi, to utrzyma? :)

    Nie wiem - ja to dopiero bede montowal :-)
    Same szyny to luzik - w zaleznosci jakich kolkow uzyjesz. Tu bardziej bedzie
    chodzilo o wytrzymalosc wspornikow (raczej sporo), a jeszcze bardziej samej
    polki. W systemie sa polki metalowe (40-50 pln sztuka) ale ja tam raczej
    jak juz wszystko bedzie poskladane to sobie dam wyciac z szarej plyty meblowej
    18mm z okleina na wymiar odpowiednie polki i mysle, ze w rozstawie wspornikow
    jaki tutaj jest (~80cm) to utrzyma b. duzo :)

    > Wygląda to na bardzo elastyczne rozwiązanie. Ale pytanie jak to jest

    Ot wlasnie - to jest najlepsze, ja sobie szyny zamontuje na cala dlugosc
    garazu (7m), a reszta wyjdzie w praniu :)

    > odporne na obciążenie i kolejna sprawa jak wygląda cenowo.

    Pewnie drozej niz metalowy regal z castoramy ;)
    Z tego co widze sa nawet wsporniki do udzwigu 80kg.

    Ten gosciu to sprzedaje:

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=614
    9739

    > Chodzi mi o 2 szyny 2m + komplet elementów na 5 półek. Czy wychodzi to
    > taniej od modułowej szafki technicznej za 80zł z castoramy ;-)
    > Ja widzę tutaj, system szyn i haków. A blaty i koszyki?

    Sa na pewno kosze ale ten gosc chyba ich nie ma. Ale ten system sprzedaje
    tez wiele innych sklepow z tego co widzialem.

    Tu jest jakis opis systemu podwojnego z obciazeniami :)

    http://www.marand24.pl/photos/els/wsporniki/opis_sys
    _podw.pdf

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2016-04-20 16:03:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-20 o 14:33, Adam Sz. pisze:

    > Tyle, ze niezmywalna :/ A tikurille mozesz szorowac do nowosci kilkanascie
    > razy przynajmniej :)

    Jak niezmywalna?

    http://www.sniezka.pl/produkt/sniezka-extra-fasadowa

    Dla wymagajacych masz to:

    https://www.google.pl/#q=%C5%9Bnie%C5%BCka+beton+pos
    adzka

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2016-04-20 16:19:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-20 o 15:22, nadir pisze:

    > Nie wiem jaka jest jakość i nośność i wielkość tej szafki z Castoramy za
    > 80zł, ja na ścianie 2x2m mam 6 podwójnych listew i kilkanaście
    > wsporników 270mm, na to gotowe, klejone deski sosnowe i wytrzymuje to
    > pełne słoiki, puszki, napoje w butelkach i kartonach, buty, gary,
    > generalnie wszystko co tam można wrzucić do spiżarki. Listwy i wsporniki
    > brałem tu:
    > https://nexterio.pl/16205,16199,16199,Przechowywanie
    _Regaly-i-pojemniki.html

    Ja ze wzgledu na wizje zakurzonych polek i tego co na nich poszedlem w
    strone zamknietych szaf warsztatowych. To jest garaz i kurzyc sie bedzie
    sporo. Rozwiazanie nietansze, ale moim zdaniem wygodniejsze i bardziej
    estetyczne. W standardowych warunkach wystarczy jedna duza szafa i cos
    na narzady.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2016-04-20 16:22:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-20 o 15:49, Adam Sz. pisze:

    > To raczej nie fasadowa - tak mi sie wydaje. To lateksowa jest wlasnie
    > wodoodporna - skoro ja mozna szorowac szczotka i myc szmata do czysta, to
    > znaczy ze jest b. odporna :-)

    Ech Adam.. Toz fasadowa farba jest na zewnatrz. Pada na nia snieg,
    deszcz, swieci slonce i tez daje sie zmywac.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2016-04-20 16:24:36
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 20.04.2016 o 15:26, twistedme pisze:

    > To jest to samo?
    >
    > http://www.leroymerlin.pl/garderoba-i-wnetrze/zabudo
    wa-wnek/systemy-do-zabudowy-elfa,a772,iv2,ps1622.htm

    Odpada, za dwie szyny mam pełną szafkę techniczną.
    http://www.leroymerlin.pl/garderoba-i-wnetrze/zabudo
    wa-wnek/systemy-do-zabudowy-elfa/szyna-pionowa-h153-
    elfa,p117956,l772.html

    Na allegro znalazłem znacznie tańsze komponenty (szukać "element system")

    --
    GreDi

  • 18. Data: 2016-04-20 16:33:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 20 kwietnia 2016 16:22:01 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ech Adam.. Toz fasadowa farba jest na zewnatrz. Pada na nia snieg,
    > deszcz, swieci slonce i tez daje sie zmywac.

    Tak? Musze poczytac, czy na pewno. Ja tam raczej scierka nigdy elewacji nie
    czyscilem wiec nie wiem jak to jest - inaczej jak jest tylko wodoodporna,
    a inaczej jak ja zaczynasz szorowac szczotka :) Musze sie wglebic w temat.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2016-04-20 17:11:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 kwietnia 2016 16:33:17 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:.

> [...]
    > a inaczej jak ja zaczynasz szorowac szczotka :) Musze sie wglebic w temat.

    Elewacje pomalowaną farbą elewacyjna Atlasa myjką myłem kilkakrotnie i nic złego się
    nie dzieje

  • 20. Data: 2016-04-22 06:44:38
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-04-20 o 07:30, nadir pisze:
    > Wziąłem się za remont garażu, no i zastanawiam się co dać na ściany?
    > Płytki nie bardzo mi się podobają, myślałem o farbie. Są niby jakieś
    > specjalne do garażów, czy ktoś ma, jest zadowolony i może coś polecić?

    Ma się podobać, czy być praktyczne?

    Bo jak to drugie, to płytki są bardzo praktyczne. Jak się
    pobrudzą/zakurzą, to bierzesz karchera i spłukujesz. Oczywiście pod
    warunkiem, że masz zachowane spadki i kratkę odpływową.

    A jak pomalujesz, to nie ma bata - będziesz co jakiś czas musiał
    odświeżać ściany.

    Pozdrawiam,
    MW