  • 1. Data: 2016-04-20 07:30:34
    Temat: Co na ściany garażu?
    Od: nadir <n...@h...org>

    Wziąłem się za remont garażu, no i zastanawiam się co dać na ściany?
    Płytki nie bardzo mi się podobają, myślałem o farbie. Są niby jakieś
    specjalne do garażów, czy ktoś ma, jest zadowolony i może coś polecić?

  • 2. Data: 2016-04-20 07:43:13
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-20 o 07:30, nadir pisze:
    > Wziąłem się za remont garażu, no i zastanawiam się co dać na ściany?
    > Płytki nie bardzo mi się podobają, myślałem o farbie. Są niby jakieś
    > specjalne do garażów, czy ktoś ma, jest zadowolony i może coś polecić?

    Ja pomalowalem bodaj Sniezka na beton czy jakos tak. Rozjasnienie koloru
    podstawowego mozna uzyskac przez dolanie bialej farby fasadowej. Od
    dwoch lat problemow nie widze.
    Myslalem wczesniej o zywicy, ale po podliczeniu kosztow dalem sobie
    spokoj. To tylko garaz.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2016-04-20 12:40:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 20 kwietnia 2016 07:30:41 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
    > Wziąłem się za remont garażu, no i zastanawiam się co dać na ściany?
    > Płytki nie bardzo mi się podobają, myślałem o farbie. Są niby jakieś
    > specjalne do garażów, czy ktoś ma, jest zadowolony i może coś polecić?

    Ja tez bede robil porzadki w garazu za pare dni i bede malowal zwyklym
    lateksem z tikkurilli - zmywalny, lepsze to niz np. sniezka wersja kitchen
    & badroom :-)

    A jezeli chodzi o meble to znalazlem taki zarypisty system szyn i prostych
    polek na sciany (sprzedaje go tez gosc z allegro):

    http://www.elementsystem.cz/inspirace-element-system
    /

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2016-04-20 13:07:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-20 o 12:40, Adam Sz. pisze:

    > Ja tez bede robil porzadki w garazu za pare dni i bede malowal zwyklym
    > lateksem z tikkurilli - zmywalny, lepsze to niz np. sniezka wersja kitchen
    > & badroom :-)

    Jakie kitchen? Kupujesz zwykla sniezke fasadowa do malowania na zewnatrz
    ze trzy razy tansza od Tikurilli.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2016-04-20 13:24:05
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

> [...]
    > Płytki nie bardzo mi się podobają, myślałem o farbie. Są niby jakieś
    > specjalne do garażów, czy ktoś ma, jest zadowolony i może coś polecić?

    Farbą pomalowałem. Białą, żeby jaśniej było.

    --
    bajcik

  • 6. Data: 2016-04-20 14:33:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 20 kwietnia 2016 13:07:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jakie kitchen? Kupujesz zwykla sniezke fasadowa do malowania na zewnatrz
    > ze trzy razy tansza od Tikurilli.

    Tyle, ze niezmywalna :/ A tikurille mozesz szorowac do nowosci kilkanascie
    razy przynajmniej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2016-04-20 14:39:41
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 20.04.2016 o 12:40, Adam Sz. pisze:
    > A jezeli chodzi o meble to znalazlem taki zarypisty system szyn i prostych
    > polek na sciany (sprzedaje go tez gosc z allegro):
    >
    > http://www.elementsystem.cz/inspirace-element-system
    /

    Bardzo mi się podoba te rozwiązanie. I teraz pytanie.
    Czy jak zawalę taką półkę pełnymi słoikami litrowymi, to utrzyma? :)
    Wygląda to na bardzo elastyczne rozwiązanie. Ale pytanie jak to jest
    odporne na obciążenie i kolejna sprawa jak wygląda cenowo.
    Chodzi mi o 2 szyny 2m + komplet elementów na 5 półek. Czy wychodzi to
    taniej od modułowej szafki technicznej za 80zł z castoramy ;-)

    Ja widzę tutaj, system szyn i haków. A blaty i koszyki?

    --
    GreDi

  • 8. Data: 2016-04-20 15:22:49
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-04-20 o 14:39, GreDi pisze:

> [...]
    > Chodzi mi o 2 szyny 2m + komplet elementów na 5 półek. Czy wychodzi to
    > taniej od modułowej szafki technicznej za 80zł z castoramy ;-)

    Nie wiem jaka jest jakość i nośność i wielkość tej szafki z Castoramy za
    80zł, ja na ścianie 2x2m mam 6 podwójnych listew i kilkanaście
    wsporników 270mm, na to gotowe, klejone deski sosnowe i wytrzymuje to
    pełne słoiki, puszki, napoje w butelkach i kartonach, buty, gary,
    generalnie wszystko co tam można wrzucić do spiżarki. Listwy i wsporniki
    brałem tu:
    https://nexterio.pl/16205,16199,16199,Przechowywanie
    _Regaly-i-pojemniki.html
    a dechy na regały z lokalnego marketu budowlanego.

    > Ja widzę tutaj, system szyn i haków. A blaty i koszyki?
    Blaty to już można różne kombinować, blacha, płyta wiórowa, dechy. Co do
    koszyków, to nie używam ale gdzieś też mi się rzuciły w oczy.

  • 9. Data: 2016-04-20 15:23:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-04-20 o 07:43, Maniek4 pisze:

> [...]
    > dwoch lat problemow nie widze.
    > Myslalem wczesniej o zywicy, ale po podliczeniu kosztow dalem sobie

    Dzięki, przyglądnę się tej Śnieżce.

  • 10. Data: 2016-04-20 15:26:25
    Od: twistedme <t...@o...pl>

> [...]
    > taniej od modułowej szafki technicznej za 80zł z castoramy ;-)
    >
    > Ja widzę tutaj, system szyn i haków. A blaty i koszyki?

    To jest to samo?

    http://www.leroymerlin.pl/garderoba-i-wnetrze/zabudo
    wa-wnek/systemy-do-zabudowy-elfa,a772,iv2,ps1622.htm

    Tu masz ceny