  • 1. Data: 2016-04-14 00:15:52
    Temat: Świat nieprzedstawiony - Insha Allah. Krew Męczenników
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Dzisiaj na TVP1 wyświetlany był film polskiej produkcji na temat ISIS i
    tego co się dzieje w Syrii.
    W filmie padły stwierdzenia, że ISIS jest wspierane przez rząd turecki.
    UE i Turcja dogadały się i stworzyły plan.
    "Plan UE-Turcja ma zniechęcić uchodźców do nielegalnej wyprawy do Grecji
    oraz pokazać, że zostając w Turcji, będą mieć możliwość legalnej podróży
    do UE."
    Mam nieodparte wrażenie czy cały ten plan nie umyśliła Turcja po to, aby
    na teren UE wprowadzić członków ISIS. Zamiast uchodźcy, wyślą bojowników
    ISIS?
    Ciekaw jestem w jaki sposób dokonywany jest wybór, kto będzie wysłany do
    UE i kto o tym decyduje?

    Co o tym myślicie?

  • 2. Data: 2016-04-14 00:33:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    > ISIS?
    > Ciekaw jestem w jaki sposób dokonywany jest wybór, kto będzie wysłany do

    że bojownicy będą budować w bojówkach

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-04-14 01:08:32
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 14.04.2016 o 00:15, Uzytkownik pisze:
> [...]
    > ISIS?
    > Ciekaw jestem w jaki sposób dokonywany jest wybór, kto będzie wysłany do

    Myślę że pomyliłeś grupy

  • 4. Data: 2016-04-14 08:31:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *Uzytkownik* napisał(-a):

    > Co o tym myślicie?

    Myślę, że potrzebny jest solidny fundament

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2016-04-15 07:44:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 14 kwietnia 2016 00:15:55 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Mam nieodparte wrażenie czy cały ten plan nie umyśliła Turcja po to, aby
    > na teren UE wprowadzić członków ISIS. Zamiast uchodźcy, wyślą bojowników
    > ISIS?

    isis i tak płyneli na tych pontonach. A teraz ci którzy bedą legalnie przyjmowali to
    przynajmniej bedą zapisywani w kajeciku. Wiec chba łatwiej na pontonach tym agentom
    byłoby.
    A turcja przytuli niezłą kasę :)

    Powiedzmy sobie tak: unia europejska nie działa w sposób racjonalny, zachwycac sie
    nią i sie wzorowac moze tylko grubszy naiwniak.

    b.