  • 1. Data: 2016-04-16 20:50:34
    Temat: Karcher HDS 760
    Od: Kris <k...@g...com>

    Zostałem właścicielem Karchera HDS 760.
    Podobno działa. Ostatni raz używany 5 lat temu.
    Zanim go odpalę pszukam jakiejś instrukcji no i mam pytanie- czy odpalać tak od razu
    czy może coś trzeba np wyczyści bo przez 5 lat nieużywania np niezalana pompa cos
    tam sie zblokowała?
    Szukam manuala i w poniedziałek chciałbym sprobować uruchomić to cudo;) a nie chce od
    razu po włączeniu jakiś zgrzytow czy innego dymu zobaczyć.

  • 2. Data: 2016-04-16 21:39:11
    Temat: Re: Karcher HDS 760
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 16 kwietnia 2016 20:50:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Szukam manuala i w poniedziałek chciałbym sprobować uruchomić to cudo;) a nie chce
    od razu po włączeniu jakiś zgrzytow czy innego dymu zobaczyć.

    Szukam, szukam i instrukcji znależć nie moge.. Ma ktoś?

  • 3. Data: 2016-04-16 22:23:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-16 o 21:39, Kris pisze:
> [...]
    od razu po włączeniu jakiś zgrzytow czy innego dymu zobaczyć.

    > Szukam, szukam i instrukcji znależć nie moge.. Ma ktoś?

    http://emilyalbert.co/read-online/k/karcher-hds-750-
    manual.pdf

    Jakby co to do tlumacza googlowego.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2016-04-16 22:57:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 16 kwietnia 2016 22:23:25 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    cos tam sie zblokowała?
    chce od razu po włączeniu jakiś zgrzytow czy innego dymu zobaczyć.

    Chcą card number itp;(
    Nie dam im;)

  • 5. Data: 2016-04-17 00:39:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-16 o 22:57, Kris pisze:
> [...]
    cos tam sie zblokowała?
    chce od razu po włączeniu jakiś zgrzytow czy innego dymu zobaczyć.

    A to sorry. Nie wglebialem sie.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2016-04-17 03:57:25
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-04-16 o 20:50, Kris pisze:
> [...]
    > Szukam manuala i w poniedziałek chciałbym sprobować uruchomić to cudo;) a nie chce
    od razu po włączeniu jakiś zgrzytow czy innego dymu zobaczyć.

    Jedyne, co mogę doradzić, to przed uruchomieniem zalej pompę wodą.
    Wystarczy podłączyć Karchera pod wodociąg, nacisnąć na rękojeści ten
    "dynks" do uruchamiania i poczekać, aż przestanie lecieć powietrze.
    Potem załączasz i gotowe.
    Jacek

  • 7. Data: 2016-04-18 11:25:15
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Szukam manuala i w poniedziałek chciałbym sprobować uruchomić to cudo;) a nie chce
    od razu po włączeniu jakiś zgrzytow czy innego dymu zobaczyć.
    Manuala do tej ani zadnej podobnej myjki nie znalazlem.
    Sprzęt odpaliłem i z tego co widzę zakamieniona jest wężownica.
    Karcher do odkamieniania poleca preparat RM101 bodajże który kosztuj prawie dwie
    stówy
    Jakies domowe sposoby osunięcia kamienia z wężownicy ktoś zna?

  • 8. Data: 2016-04-18 11:55:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 kwietnia 2016 11:25:16 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jakies domowe sposoby osunięcia kamienia z wężownicy ktoś zna?

    Kup pare/nascie opakowan proszku do odkamieniania urzadzen domowych (w kazdym
    markecie kupisz:)

    Z domowych sposobow to kwasek cytrynowy albo ocet. Pol na pol z woda,
    zagotuj i zalej. Im cieplejsza woda tym bedzie lepiej dzialal.

    Ale te proszki sa tanie i calkiem niezle odkamieniaja - zalezy jak bardzo to
    jest zapchane, najwyzej spedzisz caly dzien nad tym ale powinienes odkamienic
    w koncu :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2016-04-18 11:57:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 kwietnia 2016 11:55:04 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    Aha - jak to wezownica to najlepiej by bylo zrobic obieg zamkniety z pompa
    (wystarczy zwykla tania pompa do CO albo nawet taka do pompowania zwyklej
    wody), miska i niech pompuje w obiegu zamknietym przez pare godzin - ja bym
    w tym wypadku zaopatrzyl sie w kilka butli octu i wymienial co jakis czas
    wode (na swieza i ciepla) :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2016-04-18 13:21:40
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-18 o 11:55, Adam Sz. pisze:

    > Kup pare/nascie opakowan proszku do odkamieniania urzadzen domowych (w kazdym
    > markecie kupisz:)
    > (...)

    Tutaj ostrzeżenie:
    Środki z kwasem mrówkowym utwardzają niektóre gumy - radzę nie stosować.
    Bezpieczniejsze są na bazie kwasku cytrynowego.

    Ale tańszy i równie dobry jest ocet spirytusowy - jak napisałeś.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam