  • 11. Data: 2016-04-18 20:27:18
    Temat: Re: Karcher HDS 760
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-04-18 o 13:21, Adam pisze:
    > Ale tańszy i równie dobry jest ocet spirytusowy - jak napisałeś.
    Ocet jest tani i dobry, ale mało dość słabo działa.
    Za parę groszy można kupić w sklepie pszczelarskim :-) kwas octowy 70%.
    Po rozcieńczeniu wodą 1:1 albo 1:2 sprawdza się doskonale.
    Tylko nie wąchać za bardzo, bo zwala z nóg.
    Jacek

  • 12. Data: 2016-04-25 15:39:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 kwietnia 2016 11:25:16 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    Jakie stosujecie preparaty do myjek?
    Jakies aktywne piany czy inne wynalazki?
    Konkretne nazwy sprawdzonych produktów można prosić.
    Generalnie bardziej chodzi mi do mycia kostki betonowej czy tarasu aczkolwiek z dwa
    razy w sezonie zdarza mi się auto umyć;)

  • 13. Data: 2016-04-25 16:01:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-25 o 15:39, Kris pisze:
> [...]
    > Generalnie bardziej chodzi mi do mycia kostki betonowej czy tarasu aczkolwiek z dwa
    razy w sezonie zdarza mi się auto umyć;)

    Do wszystkiego Dimer - zapoznac sie ze sposobem uzycia.
    Do lakieru piana DLS 125.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2016-04-25 17:50:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 15:39:41 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu poniedziałek, 18 kwietnia 2016 11:25:16 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Jakie stosujecie preparaty do myjek?
    > Jakies aktywne piany czy inne wynalazki?

    Jezeli bedziesz uzywal aktywnej piany to odrazu Ci mowie - DALEKO OD BRAMY :)
    O ile masz segmentowa w okleinie. Spieprzylem sobie aktywna piana (nawet nie
    wiem kiedy) cala okleine i musialem wymieniac wszystkie panele na nowe
    w zeszlym roku :) Ot zaczela miejscami (wyraznie widac bylo linie zaciekow)
    ciemniec, a po pol roku zaczela sie luszczyc i odchodzic platami (przypuszczam,
    ze aktywna piana zniszczyla ochrone przed UV okleiny, a reszte zrobilo slonce).

    Przy czym nie przypominam sobie zebym nawet przypadkiem aktywna piana psiknal
    po bramie ale niczego innego nie uzywalem. A piane mialem taka dosc mocna
    do mycia ciezarowek ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2016-04-25 21:37:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 16:01:53 UTC+2 ;)

    > Do wszystkiego Dimer - zapoznac sie ze sposobem uzycia.
    Znaczy czytać trzeba?. Odpada więc;)

  • 16. Data: 2016-04-25 23:53:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-25 o 21:37, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 16:01:53 UTC+2 ;)

    > Znaczy czytać trzeba?. Odpada więc;)

    Chodzi o to, ze Dimer to dosc mocny koncentrat, ktory trzeba rozcienczac
    w zaleznosci od tego co chce sie myc. Byc moze o tych skutkach pisze
    Adam. Do lakierow zwykle uzywa sie innych pian.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2016-04-27 13:11:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 16 kwietnia 2016 20:50:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    Wie ktoś co to za ustrojstwo to z tym czarnym pokrętłem. Pokrętło sie nie kręci więc
    pewnie coś nie tak. Do czego to właściwie służy. Jest to na wyjściu wody przed
    wężownicą.
    https://zapodaj.net/804fbbede5d3a.jpg.html

  • 18. Data: 2016-04-27 13:31:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 kwietnia 2016 13:11:21 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    więc pewnie coś nie tak. Do czego to właściwie służy. Jest to na wyjściu wody przed

    Nie jest to jakis zawor bezpieczenstwa??
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2016-04-27 13:35:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 kwietnia 2016 13:31:50 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    więc pewnie coś nie tak. Do czego to właściwie służy. Jest to na wyjściu wody przed
    wężownicą.

    > Nie jest to jakis zawor bezpieczenstwa??
    Cos w ten deseń pewnie ale myślę że tez pełni funkcję regulatora ciśnienia. niestety
    to pokrętło w czarnej gumie nie działa, rozkręcić łatwo też się nie chce a na silę
    póki co nie chce próbować żeby czegoś nie rozwalić.