  • Data: 2018-06-27 07:01:21
    Temat: Re: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/27/2018 12:01 AM, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nawet do tego co linka dales

    Nie dałem.

    > Czy to pudelko da sie podlaczyc do punktu dostepowego jaki mam w tablecie?

    Kazdy ma Wifi. Każdy da się podpiąc do routera bądź chwilowo
    przerobionego na router tabletu/telefonu.

    > Czy trzeba to jakos ustawiac czy wpisze tylko w odpowiednim miejscu haslo punktu
    dostepowego i zabangla.

    Teoretycznie. Praktycznie trafiłem na stary dongle który nie działa z
    routerem. Jeden na milion.

    > Czy to ma faktycznie 4K czy tylko jest w stanie lyknac 4K i przerobi na 640x480?

    4K oznacza że ma dośc mocy obliczeniowej aby dekodować x264 w takiej
    rozdzielczości. To czy na koniec ktoś to będzie chciał oglądac na
    żałosnych 640x480 to już nie sprawa pudełka.

    > Czy jest w czarnym pudelku jakas cywilizowana przegladarka co ze dwie
    karty moze otworzyc?

    Taka jaką sobie zainstalujesz, FireFox, Chrome i kilka innych.

    > Czy bez problemu podlacze do tego bezprzewodowa myszke

    Tak.

    > i od razu bedzie dzialala czy tez do podlaczenia myszki bede musial doktorat robic?

    Wsadzić. I zadziała.

    Problemem może być tylko obsługa bo w Androidzie prawy przycisk myszki
    nie wywołuje menu tylko jest odpowiednikiem przycisku cofnięcia.
    Podobnie trzeba nauczyć się z myszki robić zooma.

    > Czy przy filmach nie tnie?

    Jesli kupisz najnowszy model to procesor i GPU w środku sa wystarczająco
    wydajne żeby dekodować w realtime cokolwike do tego wsadzisz. Nie
    oszczędzaj, 10zł róznicy może dać 2x wydajniejszy cpu. Za pudełko z
    androidem nie warto dawać więcej niż 300zł. Na pewno ma mieć wiecej niż
    16GB Flasha.

    > I pytanie poza konkursem. W projektrze kolor mam na dziesieciu bitach. Na ilu
    bitach to co pokazales dekoduje kolor?

    TO bez znaczenia bo jakość obrazu z projektowa jest na tyle ch..owa że
    nie zobaczysz różnicy. Nie mam w domu anijednego pudełka ze wsparciem
    HDR więc trudno mi się wypowiadać.

    I material ktory bedziesz oglądać też musi być przygotowany pod taką
    jakość HDR. Nie zauwazysz róznicy z powodu tego że projektory sa
    najzwyczajniej ch...we jesli chodzi o jakość obrazu.