  • Data: 2018-06-27 00:01:04
    Temat: Re: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Super ze sie znalazles i chcialo Ci sie odpowiedziec. Nareszcie praktyk sie trafil.
    To bede staral sie Ciebie wykorzystac, ale nie seksualnie. Ogladalem dzisiaj takie
    skrzynki. Nawet do tego co linka dales zadzwonilem i mowie ze chce podlaczyc cos do
    projektora zeby w nim android byl a on ze nic takiego nie sprzedaje. Dopytam i bede
    wdzieczny za odpowiedz. Czy to pudelko da sie podlaczyc do punktu dostepowego jaki
    mam w tablecie? Czy trzeba to jakos ustawiac czy wpisze tylko w odpowiednim miejscu
    haslo punktu dostepowego i zabangla. Czy to ma faktycznie 4K czy tylko jest w stanie
    lyknac 4K i przerobi na 640x480? Stary projektor bez problemu lyka 4K a wyswietla
    1280x720. Czy jest w czarnym pudelku jakas cywilizowana przegladarka co ze dwie karty
    moze otworzyc? Czy bez problemu podlacze do tego bezprzewodowa myszke i od razu
    bedzie dzialala czy tez do podlaczenia myszki bede musial doktorat robic? Czy przy
    filmach nie tnie? I pytanie poza konkursem. W projektrze kolor mam na dziesieciu
    bitach. Na ilu bitach to co pokazales dekoduje kolor?