  • Data: 2018-06-27 08:49:38
    Temat: Re: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 00:01:06 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nawet do tego co linka dales zadzwonilem i mowie ze chce podlaczyc cos do
    projektora zeby w nim android byl a on ze nic takiego nie sprzedaje.

    Linka to ja chyba dałem ale mniejsza o to
    Jak Sebastian pisze kup jakiegoś "tv box"a
    https://allegro.pl/kategoria/odtwarzacze-hdd-i-multi
    medialne-urządzenia-85173?order=m
    U chińczyków na aliexpress trochę taniej ale poczekać na przesyłkę ze 3 tygodnie
    trzeba.
    Spełni wszystkie Twoje wymagania- to takie wypasione tablety bez wyświetlacza są.
    Obsługa i konfiguracja tego sa bajecznie proste