  • Data: 2018-06-26 22:54:20
    Temat: Re: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/26/2018 10:34 PM, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie pytam o andoida w starym projektorze bo go tam mam. W nowym jest jakis posrany
    system i chce go ominac czyms wpinanym w gniazdo hdmi. Uzywales kiedys w domu czegos
    takiego wpietego do telewizora?

    Wepni cokolwiek na adroidzie (androidbox) za 150-200zł. Pełno tego na
    allegro. Wszystkie identyczne pod względem funkcjonalnosci, różnią sie
    nieistotnymi detalami. Sam uzywam w domu kilka takich urządzeń, każde
    innego producenta, każde takie samo.

    Jak Cie stać na więcej to pakuj sie w np. Windowsa 10 na jakims intel
    sticku z conajmniej 32GB flasha. Lepszy nie bedzie ale niektórym
    wystarczy że to nie android bo tępa ideologia tez może mieć znaczenie.