  • 101. Data: 2009-05-15 13:34:06
    Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 14:05:48 +0200, Ghost napisał(a):

    > Pod warunkiem, ze nikt sie nie zdecyduje.

    Otóż oferta jest jak najbardziej poważna.

  • 102. Data: 2009-05-15 13:42:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Po co? Mój TŻ stwierdził właśnie przy obiedzie, że jak żarówek normalnych
    > nie będzie, to on (i ja też, chętnie) będzie chodził spać zaraz po
    > zachodzie słońca, bo tak naprawdę to on lubi tylko dzienne światło :-D

    I oczywiscie zwykla zrowka ma barwe podobna do dziennej bardziej niz
    halogen. Ty jestes naprawde niezle porabana.

  • 103. Data: 2009-05-15 13:55:12
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Po co? Mój TŻ stwierdził właśnie przy obiedzie, że jak żarówek normalnych
    > nie będzie, to on (i ja też, chętnie) będzie chodził spać zaraz po
    > zachodzie słońca, bo tak naprawdę to on lubi tylko dzienne światło :-D

    Ja też, ale czasem warto sprawdzić z kimś się śpi. Mój kot nie potrzebuje
    światła, ale też sprawdza z kim śpię... :-))

  • 104. Data: 2009-05-15 14:38:59
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Od września mają zniknąć z handlu żarówki tradycyjne i halogenowe.

    Bzdura, znikną 100 watowe, reszta później az do 2012 całkowicie (w co nie
    wierzę i raczej ten okres zostanie przedłuzony mocno)

    > Co robicie względem tej paranoi?

    Sprawdzamy informacje żeby takich właśnie paranoicznych wieści nie tworzyć

  • 105. Data: 2009-05-15 14:44:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 15:42:19 +0200, Ghost napisał(a):

    > I oczywiscie zwykla zrowka ma barwe podobna do dziennej bardziej niz
    > halogen.
    > Ty jestes naprawde niezle porabana.

    Ja mówię dokładnie to, że "mój TŻ tak naprawdę lubi tylko dzienne światło".
    Jeśli z tego ci jakimś twoim swoistym splotem skojarzeniowym wynika
    wniosek, że "zwykła żarówka ma barwę podobną do dziennej bardziej niż
    halogen", to kto tu jest porąbany?
    Zapewne z faktu, że 31 grudnia słońce zaszło o tej i o tej wynika ci
    absolutnie pewnna prognoza giełdowa na cały przyszły rok :-D

  • 106. Data: 2009-05-15 14:45:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 15:55:12 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Ja też, ale czasem warto sprawdzić z kimś się śpi. Mój kot nie potrzebuje
    > światła, ale też sprawdza z kim śpię... :-))

    Się maca ;-)

  • 107. Data: 2009-05-15 14:46:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 16:38:59 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):

    > Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bzdura, znikną 100 watowe,

    O żesz, a ja właśnie takich używam w domu :-(
    To co - trzeba będzie kupić ze 100 sztuk...

    > reszta później az do 2012 całkowicie (w co nie
    > wierzę i raczej ten okres zostanie przedłuzony mocno)

    Mam nadzieję, że w nieskończoność :-D

  • 108. Data: 2009-05-15 15:25:11
    Od: e-Shrek <e...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 14 May 2009 14:03:23 +0200, Ghost napisał(a):
    > Zapomniales o znacznie wiekszej trwalosci energooszczednych. A rachunki za
    > prad to bynajmniej zaden blad pomiaru.

    Ale masz takie doswiadczenia czy powtarzasz propagande?
    Wlasnie padla mi energooszczedna w przedpokoju. Raptem po dwoch latach.
    Uwazasz to za jakis niesamowity wynik? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 109. Data: 2009-05-15 15:29:49
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Się maca ;-)

    Po wódce można się pomylić, albo udawać, że się pomyliło.

  • 110. Data: 2009-05-15 15:39:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ja mówię dokładnie to, że "mój TŻ tak naprawdę lubi tylko dzienne
    > światło".

    I ze Wy cala rodzinka macie takie same dziwne oczy.