  • 1. Data: 2022-07-07 22:38:55
    Temat: Co to jest?
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    Co to jest? Odbłyśnik jakiś? Nowoczesny reper?

    <https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thum
    b/2/2d/Lublin_~22msrvov.jpg/768px-Lublin_~22msrvov.j
    pg>

    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2022-07-07 23:15:05
    Temat: Re: Co to jest?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 7.07.2022 o 22:38, Grzexs pisze:
    > Co to jest? Odbłyśnik jakiś? Nowoczesny reper?
    >
    > <https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thum
    b/2/2d/Lublin_~22msrvov.jpg/768px-Lublin_~22msrvov.j
    pg>

    A w opisie na Wiki do tego zdjęcia nic nie ma? Ciekawe. Takiego jeszcze
    nie widziałem. Widać jakiś nowy trend.

    K.

  • 3. Data: 2022-07-08 08:14:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 07.07.2022 o 23:15, Krystek pisze:

> [...]
    pg>

    > A w opisie na Wiki do tego zdjęcia nic nie ma? Ciekawe. Takiego jeszcze

    Z opisu jednej z aukcji allegro

    * Samoprzylepna folia dalmiercza o rozmiarze 60mm x 60mm z nadrukowanym
    czarnym krzyżem w dwóch okręgach

    * Stosowana do monitoringu budowli, zakładania osnowy, badaniu odchyleń.

    Nasz produkt pozwoli Ci szybko i trwale oznaczyć swoje punkty nawiązania
    na budowie, w halach lub innych konstrukcjach. Tarczka dalmiercza z
    powodzeniem zastępuje mini pryzmat i jest tak samo uzyteczna. Metodą
    wcięcia liniowego w przód możesz założyć stanowisko w dowolnym miejscu
    na budowie (przy widoczności jednocześnie dwóch punktów o znanych
    wspólrzędnych, które oznaczysz np: tarczkami).

    Jeśli potrzebujesz zbadac odchylenia konstrukcji nasz produkt także Ci w
    tym pomoże.

    Naklej je w miejscach, które chcesz monitorować i regularnie wykonuj
    swój pomiar.

    Doskonałe właściwości odblaskowe sprawiają, że produkt widoczny jest
    nawet przy niewielkim świetle - ma to znaczenie szczególnie w nocy lub
    halach gdzie nie ma dobrego oświetlenia.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2022-07-09 17:19:28
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    > tym pomoże.
    >
    > Naklej je w miejscach, które chcesz monitorować i regularnie wykonuj

    Dzięki. Coś takiego podejrzewałem. Naklejone było na budynku na skarpie,
    być może ktoś monitoruje, czy się nie obsuwa.

    --
    Grzexs